Menu

Get your dropdown menu: profilki

czwartek, 25 sierpnia 2016

Sailor Chic



Hejka tu Maja x2
Dzisiaj napiszę wam posta o nowym konkursie MSP :))
Eh jeszcze tydzień i do szkoły boże nie :(((
Mimo, że tak troszkę cieszę się, że zobaczę moją durną klasę ;DD
Dobra nie smutajmy, że za tydzień szkoła, tylko cieszymy się tymi wakacjami :'))))
Oki do rzeczy :d

Okładka:




Ciuchy:



















Ubrania podobają mi się, tylko te włosy :c
Najlepiej by się wypierdoliło te włosy i zmieniło na inne XDD
Bo tak trochę te włosy niszczą ocenę :/ 9/10

Looks:

Look #1
*DIAXY & VIP*





















Ten look tak bardzo mi się podoba, że już go kupiłam! <3
Bardzo mi się podoba ten crop top z wiązanką i te czarne spodenki  plus te czarne buty, które mi się podobają ^^ Również te włosy są cudowne :)




















Look #2
*NIE VIP & DIAXY*





















Bardzo lubię ten look :)))
Czarny kostium oraz wycięty trójkąt (na bodajże pępek XD) który bardzo mi się podoba. Również do tego takie biało czarne buty, które również uwielbiam :)



















Look #3
*VIP*





















Ten look również bardzo lubię ;)
Granatowy stanik i spodenki idealnie wchodzą a ten klimat rejsów i tych wszystkich kapitanek i kapitanów (idk mi się tak kojarzy XD) również uwielbiam te buty które są także granatowe, i ta czapka kapitanki, miazga :D




















Animacje:














Moim zdaniem animacje są całkiem spoko :DD
Bardzo mi się podobają 10/10

Animacja tygodnia:





















Nazwa: Polly Wants a Sip
VIP: nie
SC: 625
Diamenty: nie
Kategorie: Zabawa & Czat
Opis: Papuga chce się napić naszego soczku z pomidorów XDDDD

Rzeczy:














Rzeczy są oki, i bardzo mi się kojarzą z konkursem z 2013 roku c: (ale o tym później :)) )
7/10

Tła:













Co do tła...
Bardzo mi się podoba, i możliwe, że sobie je zakupię! ^^ 10/10

CAŁOŚĆ: 36/40 No nawet fajnie :))

Oki teraz chcę wam porównać, że aktualny konkurs, który mamy bardzo jest podobny do konkursu z 2013 :)

2016:










2013:









*NIE MÓJ SCREEN!*

Pamiętam, że właśnie te włosy co mam aktualnie na sobie, były w tym konkursie z 2013 bodajże c: Ale minimalna różnica jest :D z 2016 jesteśmy na statku, a z 2013 mamy morze :) mam nadzieje, że wiecie o co mi chodzi XD

Omg czy tylko mi jest tak straszne zimno? ;o;
Okej ja lecę jeść maliny i oglądać overwatch od Gimpera :D
Myślę, że post wam się spodobał
Pa x

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz