Menu

Get your dropdown menu: profilki

poniedziałek, 20 lipca 2015

Super dzień ;_;



Hej tu Maja :)
Dzisiaj ogółem będą dwa posty w sumie znaczy ten i bądź jak gwiazda który teraz opublikowałam. A więc tak dzisiaj coś z mojego życia xd

Wstałam dzisiaj o 10.50 xd nie umiem w nocy spać a szłam spać o 02.00 (y) szybko wybiegłam z łóżka do "dużego pokoju" aby oglądać Sam & Cat. ^^ Później jak się skończyło oglądałam Dzieciak kontra kot, końcówkę mlp XDDD a później ICarly. Gdy się to skończyło włączylam 4fun tv xd (Właśnie tak robię od początku wakacji xd)
Później poszlam na miasto z moją mamą. [...] gdy już wracałam spotkałam moją sąsiadkę z dołu oraz WC dyrektorkę z podstawówki xd (którą kończyłam w czerwcu tg roku) Moja mama mi mówiła:
Mama: Maja, widziałaś kto siedział na ławce?
Ja: Nie, a kto?
Mama: WC dyrektor.
Ja: OMG, co miała ubrane?
Mama: była cała na czarno.
Ja: Aha. (w śmiech)
Wydaje mi się że gapiła się na moje włosy które mam różowe xdd
Ogólnie ja jej nie widziałam patrzałam się w telefon i muzyki słuchałam ;D
Dobra to by było na tyle. Pa x:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz