Menu

Get your dropdown menu: profilki

środa, 22 lipca 2015

Basen #2



Elo pomelo tu Maja :3
Dzisiaj byłam na basenie ;D (jak inni może wiedzą, taki status miałam na msp xd)
Opowiem wam to w skrócie XDDD

Wszyscy 12:15 basen
Spóźnienie mojej mamy i brata
później jeszcze siostry
było na sześciu
dwie osoby poszli na piechotę
a ja wsadziłam dupe do auta
było gorąco :c
czekaliśmy w kolejce po bilet
dogoniła nas Miranda z Bartkiem ;d
a ja do nich rycze "eloooo"
Wow ale technologia ~ Pieseł Miranda
szukanie miejsca
snapowanie :d zrobiłam włama Mirandzie hihi :D
Lecimy do wody
było zimno ;_; 
Bartek nas oblał ;<
Zjeżdżalnia
Miranda zwiedza
Wchodzenie do brodzika
Utopiłabym się XD ale tak na niby
pływanie
fochy Bartka ;-;
Zjeżdżalnia
Gang z Albanii najarany
Zmieniliśmy piosenkę Marihuana - Gang Albanii na wszystko o kościele
Podryw po katolicku Yoczook się przydaje drogie dzieci
Hej, chcesz iść ze mną do kościoła? ~ Błażej
Randka w kościele ~ It's me xd
RAN BICZ RAN! FAK DŻESI FAK!
SARNY PŁOSZE!
Gang Albanii supi :')
szybka jazda do wody c:
To już koniec było fajnie <3
Ja chce znowu taki fajny <3 :c
:c wpindalałam pizzę :v
a później plac 

To by było na tyle pa :b


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz