Menu

Get your dropdown menu: profilki

poniedziałek, 27 lipca 2015

Placyk #1



Hejka :)) tu Maja (jak prawie zawsze xd) post będzie nudny jak zwykle ;_; nie mam co pisać napisze wam mój cudowny plac dzisiaj (plz to nie jest przechwalanie się czy coś) A i przepraszam że wczoraj nie było dwóch postów ponieważ jestem leniem i nic mi się nie chce xD

Byłam na placu ;D
Z Moimi dupeczkami :*
Czekali na mnie 1 godz aż wyjdę
Jestem leniem i nie umiem się pośpieszyć...
Mira chciała obszarpane spodnie (takie co ja miałam)
A babcia jej nie pozwoli mówi że są brzydkie ;c
Snapchat życiem ♥
Śpiewanie pięknych piosenek <3
Gang Albanii odibnfug ♣♥
Gubi zabij Puchałkę XDDDD
Nienawidzem Ciem Gubi XD
Słuchaliśmy ich pierwszą piosenkę af ♥
Huśtawki :'D
Przyszła później Megda
Poszliśmy na placyk szkolny ;d
Megda smyra Bartka
O ja w morde
FEEL LIKE A MEGDAAAA!
Graliśmy na niewidzialnych gitarach XD
Megda przywaliła
Patrzaliśmy się co jest na dachu szkoły
UFO KURDE
Pilnowanie klapków Bartka
Magda zboczeniec
Bartek kopie Magde
FEEL LIKE A MONSTER
Sprzątaczka przyszła
Powiadomić nas że zamyka placyk szkolny
Taka dobra powiedziała że mamy przyjść jutro oooo ♥
Poszliśmy na nasze terytorium 
Było fajnie
Megda się na nas fochła
Śpiewaliśmy dla niej piosenki
FEEL LIKE A MEGDAA!
Powiedziałam że mamy założyć zespół będziemy grać pop punk ;D
Później bawiłam się z psem na korytarzu hihihihi
Warczał na mnie
Późnej ściągnął mi bransoletkę (ten tattoo choker) zębami xd

To na tyle :) Cześć ♥


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz