Menu

Get your dropdown menu: profilki

piątek, 31 lipca 2015

Koniec z MovieStarPlanet? Dlaczego mnie nie ma? Odchodzę z bloga?



Hej, tu Daniel.
Dzisiaj tak nie typowo, ale wiem nie pisałem dawno postów no może z jakiś tydzień dwa... Widać, że Maja się stara utrzymać bloga a ja nic tutaj nie piszę. A to z powodu braku czasu. Tak tak wiem w wakacje przysięgliśmy pisać posty codziennie, jak na razie tylko Maja dba o bloga. Również nie ma mnie na msp co możecie uznać za dziwne, zawsze wchodziłem a teraz? A teraz już nie. Nie odchodzę czy coś podobnego po prostu nie wchodzę sorry... Również nie oddaję konta. Oczywiście że nie będę będę grał. Nie wiem jak to będzie w roku szkolnym... chciałbym podciągnąć średnią Natalia i Maja również. Teraz w roku szkolnym nie wiadomo kiedy będą posty i czy w ogóle będą czy nie zawiesimy bloga... Ale raczej tego nie zrobimy. :) Z bloga też nie odchodzę po prostu nie dodaję postów regularnie i tyle.  Widzę że się rozpisałem xd Dobra to na tyle, aktualnie jestem w górach i zaraz idę spać :B Pa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz