Menu

Get your dropdown menu: profilki

niedziela, 5 lipca 2015

Basen ^.^ + wszystko mnie boli ;_;




Hej tu Maja
Dzisiaj napisze wam kolejny mój post o życiu *.* a i miało w wakacje dużo postów sry ;/ Wszystko mnie boli ;c skręciłam szyje, bark, rękę noga mnie boli no kurwa ;_; 

Wczoraj byłam na basenie. Koniec :D
Z Magdą, Emilią i Bartkiem ;d 
Było fajnie
#ZJEŻDŻALNIA_TAKA_ZAJE *-*
wskakiwałam na Magdę w wodzie hehe :3
Unosiliśmy się na wodzie 
Miałam iść o 10.00
przyszłam o 12.00 -,-
I zapomniałam okularów podwodnych z domu ;-;
szłam z sis i z tatą
później doszła mama xD
Była kolejka do zjeżdżalni
Magda się cykała zjechać XDDDD
Uwaga! Dialog *-*

Ja: Ej Bartek czemu Magda nie chce iść na zjeżdżalnie tylko cały czas jest w tej wodzie nie nudzi jej się?
Bartek: Myśli że się zawali zjeżdżalnia XDDD
Wszyscy: W śmiech XD

Sorbety zapiekanki i lody *-*
Cola xd
Emila szła o 17.00 na uro ;(
Zostałam z Bartkiem i Magda
Pobili ratownika ;o wtf xddd
Zjeżdżalnie na plecach CHROŃ PLECY SYNEK! ALE SIĘ ZESRAŁEM XDD
Bartek na kolanach KOLANAMI NA RYJ XD
Magda się przewracała na zjeżdżalni XDDD
Ciągniecie mojego taty do wody xd
Wszedł *=*
siedzenie do samej 19.00
wszyscy zmęczeni
cola mi sie wyczerpała jfiheoiw
Wszytko mnie boli ;___________;

Paa x 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz