Menu

Get your dropdown menu: profilki

niedziela, 12 lipca 2015

Cutie Kawaii



Hey tutaj Maja :)) Dzisiaj przychodzę do was z postem o konkursie ;d 
Dawno nie było o tym postów. Jak widać konkurs nazywa się Cutie Kawaii <3 KAWAII po prostu kocham <3 :D Najlepszy konkurs :)



Cudowne <3. Ok przejdźmy do naszych "tradycyjnych" kategorii.

Ciuchy:










































Słodko *.* mówię wam jak będzie vip (czyli dzisiaj wieczorem lub jutro rano/popołudniem).
10/10
Oczywiście stworzyłam trzy looki :) 





















Bardzo słodko *o* komplet nie jest wcale vipowy. Jest dozwolony też dla użytkowników bez vipa.
Cena:

















2.




















Look jest bardzo śliczny *0* mam w planach go zakupić tylko że z innymi włosami (chyba XD)
Komplet także nie jest vip.
Cena:


















3.




















No no no jest słodko i różowo (podstawa) Look jest naprawdę śliczny (: Tylko że dla vipów :c
Cena:

















Animacje:














Z przykrością mówię... Animacje mi się nie podobają! Najlepsza kategoria stała się złą... Em no 5/10

Animacja tygodnia:




















Gdybym musiała jakąś animacje wybrać na animkę tygodnia właśnie byłaby to ta. Dlaczego? Uważam że ta animacja jest w porządku.

Tła:



Bardzo ładne tło :'D 10/10

Rzeczy:













Są bardzo słodkie! <3 Bardzo mi się podobają! 10/10

Ciuchy (chłopcy)













Ciuchy nie są zbyt ładne u chłopaków... No nie są :< 4/10 Przepraszam [*]

Look:




















Z tych nie ładnych rzeczy coś wykombinowałam xd uważam że może być ;> Tak... Look jest vip.
Cena:

















Całość: 39/50 oj :C
Okej to by było już na tyle. Postaram się jutro dodać post yy znaczy dzisiaj xd jest już północ hihi :} Pa (: * P.S vip może mi się pojawić jutro lub w poniedziałek. Zależy jak się doładuję *


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz