Menu

Get your dropdown menu: profilki

sobota, 23 maja 2015

Kolejna przerwa? + Moja nocka w MDK!



Cześć kochani!
Tu Maja, od razu na wstępie mówiąc przepraszam za brak postów... Nie daję rady pisać  postów  a to dlatego że jest szkoła i brak czasu. PRZEPRASZAM ale uwierzcie nie daje rady pisać postów :c Mam bardzo dużo sprawdzianów i kartkówek z różnych przedmiotów... KAŻDY SPRAWDZIAN/KARTKÓWKA LECI MI POD RZĄD! :(
Ale dlaczego Daniel i Natalia nie piszą? Mają to samo co ja nauka sprawdziany -.- i wy myślicie że każdy da radę coś napisać? Spróbuje jutro napisać jakiś post. Ale przechodząc do drugiego tematu wczoraj miałam nockę w *MDK razem z Magdą.  ( MDK- Młodzieżowy Dom Kultury). Było naprawdę super! Na początku się wahałam czy mam iść, ale zdecydowałam że pójdę to jest raz w życiu :b (może być znowu ale nie wiem)
Nocka w MDK startowała o godzinie 17/18 każdy mógł w tych godzinach przyjść jak chce :) do godziny 7.00 :)
Może wam opowiem jak tam było?

Był to piątek, 22.05.2015 r. rankiem musiałam iść do szkoły (jak zwykle -.-) lekcje zaczynałam od 8.00 - 12:30 planowo mam do 13:30 ale nie miałam angielskiego. Połowę lekcji nie miałam tylko polski, wf i muzyka. Po WF zebrałam się z moją klasą do sali by zanieść plecaki ale mniejsza z tym... Gdy dotarliśmy do MDK tam było przedstawienie "Gimnazjum nr. 4" :v przedstawienie było ok. [...] Po powrocie ze szkoły spakowałam się na nockę do MDK, umówiłam się z moją przyjaciółką żeby po mnie przyszła. Gdy dotarliśmy na miejsce szukaliśmy gdzie mamy zajęcia (zajęcia plastyczne, miałam od godziny 17/18 do 22.00). Po chwili znalazłam razem z Madzią naszą grupę. Gdy otworzyłam drzwi w pomieszczeniu było ciasno ale jakoś się pomieściłam z 12 osobami c:
Tworzyliśmy motyle przez całe 2 godziny (o ile się nie mylę). Po zakończeniu tworzenia naszych dzieł uzgodniliśmy z panią, że zamówimy pizzę. :)
Mieliśmy posprzątać nasze stanowiska pracy i przejść do innego budynku gdzie zwykle mam zajęcia (wcześniej pracowaliśmy w kuchni). 
Gdy pani dotarła na miejsce zamówiła pizzę i poprosiła jedną dziewczynę o zebranie pieniędzy (tak jak chciałyśmy pizzę to trzebało przynieść pieniądze)
Po zebraniu hajsu pani zadzwoniła do pizzerni. Gdy zaczekaliśmy jakieś 10 min aż ludzik od pizzerni przyjedzie. Po zjedzeniu pizzy robiliśmy porządki w teczkach gdzie były przechowywane prace. To sprzątanie było męczące ;-;
[...] Po posprzątaniu teczek i różnych prac ruszyliśmy na noc filmową, do innego budynku znowu xd
Po przeniesieniu się musialiśmy rozłożyć wszyscy śpiwory tak spaliśmy na ziemi xdd
Oczywiście trzeba było przebrać się w pidżamkę :3
Po przebraniu pani z kółka angielskiego puściła nam film o jakiś tancerzach... Szczerze mówiąc nudziło mi się to i razem z Magdą graliśmy w "aa" na moim telefonie xd
Później była 5 minutowa przerwa a po przerwie leciał film Edward Nożycoręki film był bardzo ciekawy bardzo mnie i Madzię zainteresował, kto widział ten wie jaki on jest :D aż nie chciało mi się na telefonie w "aa" grać :d
Polecam ten film, doskonały film. Znów 5 minutowa przerwa a po leciało "Szkoła uczuć" oglądałam to troszeczkę ;-; ponieważ ziewałam a oczy i tak mi się nie zamykały. Patrzałam do połowy na ten film aż w końcu się odwróciłam na bok i po 10 min padłam w sen... Położyłam się spać o godzinie 02:30 ;< Magda też nie spała, gdy leciała szkoła uczuć zaczął ją brzuch boleć i rzygała XD
Rankiem obudziła mnie o 06:30 Magda ;-; szłam spać o drugiej w nocy a ona mnie o szóstej budzi gdy stałam wyglądałam jak jakiś zlew (pozdrawiam cię Daniel) I powiedziałam Magdzie że idę dalej spać. Za godzinę znowu 7.24 ;-; Czyś ty kobieto na mózg padła o 7 mnie znów obudziła przez 6 min nie spałam aż mi powiedziała mi Magda że idzie poszukać pani. Położyłam się znowu aż tu nagle z Magdą wchodzi pani i nagle głośno mówi aż wszyscy się budzą XDDD w jednym momencie D; 
Gdy się ogarnełam spakowałam rzeczy  rzeczy z powrotem do torby. [...] Później mnie odebrała moja mama i razem z Magdą wróciliśmy do domu.

Wiem że długi post i ta historia ale byli kiedyś u mnie na blogu jeszcze dłuższe :3
Przepraszam za błędy ale to dlatego , że plączą mi się palce w klawiaturze chcę kliknąć w a klikam a ;-; nie ważne z resztą.
Okey to by było na tyle. Paa :*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz