Menu

Get your dropdown menu: profilki

piątek, 15 maja 2015

Ktoś się wkradł Emili na konto!



Cześć. Tu Maja i mam dla Was bardzo istotną sprawę! Jak widać po tytule ktoś się wkradł Emilii na konto. Emilia to moja bff którą mam ♥ przyjaźnimy się bardzo bardzo długo od urodzenia <3
czyli już jakoś 11 lat *O*
Ale do rzeczy ktoś wszedł na jej konto... Oboje byliśmy razem wystraszone, najpierw koleżanka z klasy z mojej klasy mówiła o Marcie która ma przezwisko Martadela i była afera o to że było napisane niby Martadela chodziła z Mieloną za moimi plecami ...
Wyglądało to tak: 
" ♥Majuś♥ mielona i martadela z mojej klasy chodzili ze sobą za moimi plecami! DxUxPxExK"
A do rzeczy pisało z MOJEJ klasy a Emila nie ma żadnej Marty w klasie tylko Julię którą ją tak nazwała po prostu dlatego dla żartów, ja mam Martę w klasie. Ale nie pisało żadnej 6C tylko z mojej klasy. -.- 
Nie rozumiem... jak można kogoś tak oszukać? Chodzę z nią do klasy z tą koleżanką przyjaźnimy się 6 lat a z Emi? 11 właśnie... Wole ufać osobie którą znam już prawie całe życie, a nie z osobą którą znam dopiero 6 lat i przez to sześć lat okazała się ździrą i wielką kłamczuchą ;-; (bardzo przepraszam za użyte tu niegrzeczne przezwiska, ale taka jest prawda... Okłamywała mnie przez całe 6 lat, jaka ja głupia byłam żeby się z nią przyjaźnić...)
Sorry jak to czytasz to wiec że nasza przyjaźń nie ma sensu, Jesteś bez szczelną osobą ;-;
Jak się nieźle wkurzę to tak ze mną już jest nie umiem się opanować... I wymawiam coraz gorsze wyrazy... Zrozumcie ktoś się wkradł. Podejrzewamy właśnie tą koleżankę z mojej klasy, ale ona nawet nie zna hasła... Tylko ja i Emila. Jak można być taką szmatą i włamać się na konto mojej najlepszej przyjaciółki?! Ja to nie byłam... Ja tylko wchodzę jak ktoś mi powie np. "Ej Maja, wejdziesz mi na konto?"
Dobra to by było na tyle. Cześć. ;_;'


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz