Menu

Get your dropdown menu: profilki

środa, 6 maja 2015

Dostałam dzisiaj 3 jedynki...



Cześć tu Maja ;3 i nie jestem dzisiaj w dobrym humorze... Jak widać po tytule dostałam dzisiaj w budzie 3 jedynki ;< rodzice mnie zabiją...Ale mniejsza z tym... Nie mam co pisać więc napiszę Wam mój dzień w sql ;_; Oki? * Przepraszam za wszystkie przekleństwa...*
Okey...

Polski - Pani mnie pytała i dwie inne koleżanki :3 Dostaliśmy wszystkie po jedynce zarąbiście! A tak w ogóle pani mnie i te dwie koleżanki pytała opisu najciekawszego wydarzenia z książki ,, Szatan z siódmej klasy'' p.s ta lektura jest dziwna :/
Przyroda - Moja pojebana pani z przyrody zrobiła nam kartkówkę za to że nikt jej nie odpowiedział na pytanie...
Historia - Było ok c;
Polski - pisaliśmy jakiś kolejny dupny opis ;D
Matma - pani mi oddała mają książkę z matmy XD Liczenie jakiś liczb algebraicznych.
Wf - Graliśmy (w sensie moja kl.) w ręczną ;p chyba wygraliśmy xd
Plastyka - Pani jechała stolikami i nas pytała a mój stolik i obok? Macie oceny XD
Błażej - 2
Łukasz - 1
Ja - 1
Aga - 1
Kacper - 1 
Martyna - 1
No takie zarąbiste oceny ;DDD
Prawie cała nasza klasa dostała z tego jedynki supciooo ;D
I teraz nie wiem co będę robić :< idę porysować a gdzieś o 18 idę poćwiczyć :d
znacie 7 minutowe ćwiczenia? To właśnie tutaj w domu ćwiczę. :3

Okey to by było na tyle. Paa :* trzymajcie się tam :3 *Już niedługo będzie 69 post *O* *


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz