Menu

Get your dropdown menu: profilki

niedziela, 24 maja 2015

Szwedzi wygrali na Eurovizji!



Hejka tu Majka xd
A więc tak mówiłam wczoraj że może być #3 post ale nie było :c
Ale dzisiaj może być ;>
A do rzeczy c:
Szwedzi wczoraj Eurovziję wygrali <3 c:
I dobrze, nie chciałam żeby Rosja wygrała...
Piosenka od Szwedów była niesamowita, efekty kurde kocham ^.^ ten kto oglądał to wie xd
A co z Polską? 
10 punktów na biedno jak to widziałam to wyłam xd 
Ej widzieliście UK dali nam punkt hahah xd
Mój tata gadał że to dlatego że tam jest dużo Polaków XD
Ale i tak Szwecja wygrała (:
Polska za rok musi się postarać -_- nigdy nic nie wygramy jak tak dalej pójdzie '-'
I dajcie Szpaka na Eurovizje hahah xdd
To już punkty na bank dostaniemy XD <wyje>
Dobra idę xd
Pa :*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz