Menu

Get your dropdown menu: profilki

sobota, 3 stycznia 2015

Pony Magic- Nasze MSP zamienia się w kucyki Pony?!




Cześć :) Tak to mój kolejny post o konkursie MovieStarPlanet, na początku chcę dodać,że będziemy ( chyba) mieć kolejną blogerkę MSP,ale pierw muszę ją błagać. :D Dobra do rzeczy konkurs nazywa się:
                                       Pony Magic ;_;  Ehm...Co tu powiedzieć na ten temat? Gdy weszłam na MSP od razu po tle myślałam,że to jest związane z kucykami Pony...Moja reakcja? Śmiałam się z tego,ale później się przeraziłam ;o; Gdybym musiała kupić takie rzeczy z tego konkursu, to stanowczo zmieniłabym kolory na czarno-białe. Nie przepadam za kucykami pony,ponieważ już z tego wyrosłam, i jestem coraz starsza. ( Tak kiedyś kochałam kucyki pony). Eh Okey może MSP jeszcze zamieni się w "Smerfy","Spongebob"może jeszcze "Księżniczki"?!
Dobrze do rzeczy przejdźmy do konkursu MSP tak wygląda okładka:



Proszę  bardzo ;_; Tak wygląda okładka MSP. Nie za bardzo podoba mi się konkurs...Oki przejdźmy do ciuchów, animacji, rzeczy i teł. :)

Ciuchy:



Tak to są nasze ciuchy na MSP...Nie zbyt mi się podobają ;_; Ponieważ no są takie tęczowe i nie bardzo mi się podoba...Ale cóż ciuchy oceniam na: 5/10

Animacje:

Animacje? Hmm...Są w porządku nie bardzo mi się podoba ta pierwsza,ponieważ no wiecie...Kucyki. Oceniam ten konkurs na: 8/10 uratowaliście trochę ten konkurs. :D

Rzeczy:

Za dużo kucyków...Nic nie powiem ;_; Co tu dodać no słabo słabo :c Ocena: 4/10 Tak poprzedni kokurs był lepszy. :D

Tła:

Szkolne Kucykowe MSP ;_; no słabo słabo, szkolne,ale wiem,że ten konkurs będzie słabo oceniany,ale dam ocene na: 6/10

Ciuchy ( chłopcy):

Tak tutaj znowu 2 stronki ciuchów ._. no modzi...Ale tutaj ładnie oceniam to na 9/10 ;D
Cały konkurs: 32/50 No niestety ta słabo,ale trudno...Przejdźmy teraz do Animacji, i ciuch tygodnia.

Ciuch tygodnia: (dziewczyna)

Moim zdaniem z kolorowych ubrań, butów i włosów można zrobić. Ja oczywiście zmieniłam kolory tęczowe na czarno-białe. Bardzo mi się podoba.
Strój składa się z:
-Włosów
-Tatuaży
-Sukienka
-Buty
Nie pamiętam tych cen,ale komplet składa się z takich rzeczy. Jeżeli Wam się podoba ten komplet z kolorkami możecie zakupić :) Jeżeli chcecie inne kolorki to możecie je pomieszać. :)

Ciuch tygodnia: (chłopak)

Ten look podoba mi się i to bardzo! Z takiego nudnego czegoś można zrobić arcydzieło. ;)
Ten look składa się z:
-Włosów
-Bluzka w kratkę
-Spodnie
Ceny też nie pamiętam,ale dla chłopców ten look jest idealny dla każdego chłopaka ;) Bardzo on mi się podoba,ale nie zakupię,ponieważ za mało kaski na MSP :C Ale dla każdego chłopaka jest idealne. Możecie mieszać kolorki,albo zostawić.

Animacja tygodnia:

Ta animacja mi się bardzo podoba nie jest kucykowa,ale za to jest prześliczna z tymi gwiazdkami. Zapraszam wszystkich vipów i nie vipów na zakup tego looka. Cena: 4 diamonds. Zapraszam wszystkich osób na zakup tej animacji. :)


Okey chcę jeszcze dodać,że zmieniłam oczy na MSP zobaczcie:


Tak , te pierwsze to są moje oficjalne nowe oczy MSP. Te drugie miałam kiedyś bardzo mi się spodobały te pierwsze XD Wiem,że są śliczne <33333 *.* wyglądam jak taka była youtuberka z MSP. :) 

Jeszcze chcę dodać,że MSP zmieniło  na inne tło zobaczcie:


Tak :3333 wiem,że pięknie <3 bardzo mi się podoba. O przemyślałam sprawę i postanowiłam dodawać zdjęcie mojej MovieStar jak wyglada jaki mam status itp. Więc macie:

Tak to ja nadal mam VIPA i tak wyglądam taki mam status itp.

Okey to by było na tyle dziękuję za przeczytanie tego posta dzisiaj robiłam to z chęcią więc zapraszam Was na moje inne posty. Zapraszajcie do znajomych przyjmuje + 10 lvl.

Zapraszam Was też na mój odcinek z MSP do którego dam linka:



Zapraszam do oglądania tego odcinka...Proszę! :c 

Okey to by było na tyle. Zapraszam Was na moje poprzednie posty :d i filmiki na YT. Okeeey to Paa :* do następnego posta. / directionerka.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz