Menu

Get your dropdown menu: profilki

niedziela, 11 stycznia 2015

Country Manor- Moda z Taylor Swift.




Witajcie tutaj Wasza directionerka. Na początku chcę dodać,że mamy  nowe adminki na blogu :D pewnie się cieszycie. XDDDD

Ale do rzeczy konkurs już jest od czwartku,ale postanowiłam,że posty o konkursach będą dodawane w soboty,ponieważ mam wtedy czas jest weekend itp. Niestety ten post jest też na szybko,ponieważ muszę się pouczyć na sprawdzian z Historii, na polski opowiadanie z religii prawdopodobnie będę pisać w poniedziałek sprawdzian + muszę poprawić ocenę na koniec I półrocza. Więc bardzo dużo tego mam :c Jutro jest WOŚP xddd gdyby ktoś nie wiedział YAY te naklejki "serduszkowe" one są takie śłitaśneee <3 Chcę iść na koncert XD <3 wybłagam rodziców,że bardzo chcę iść ;P

Okeey konkurs nosi nazwę Country Manor- Nie wiem czy dobrze jest to napisane,ale konkursik jest z piosenki dokładniej z teledysku gdzie jest wszystko pokazane. ( Taylor Swift- Blank Space) Macie okładkę naszego wspaniałego Taylorowego konkursu XD:




Prawda,że podobny,ale dojdziemy dalej itp.
Zaczynamy od naszych ukochanych rzeczy z konkursu: Ciuchy, animacje, rzeczy, tła.

Ciuchy:


Tak teledyskowe rzeczy Taylor później Wam pokaże. Ciuszki no bardzo ładne oceniam definitywnie na 10/10 Są po prostu śliczneee <3

Animacja:

Jak zawsze przepięknie <333 Bardzo mi się podobają ta na koniu to jest z Taylor później Wam pokażę o ile nie zapomnę hahah ;* Animacje oceniam na 10/10 Super!

Rzeczy:

Też mi się podobają bardzo "Eleganckie" i "Królewskie" XD te pieski są przepiękne <3 ;* Stanowczo fanom rzeczy się na pewno przyda jak chcą mieć przepięknie w pokoju. Moja ocena to: 10/10

Tła:


Moja ocena jest przeciętna,ponieważ no słabiutko troszku,ale jest wdzięk ;D w środku jest ładnie tylko,że na drugim zdjęciu brakuje schodów i dywanu lampy itp. Ale i tak jest ślicznie bardzo mi się podoba moja ocena to: 9/10 też dobrze.

Ciuchy chłopaki:

No boże...Bez komentarzu jedna stronka?!?! Modzi no słabo płakać mi się chce :c Stanowczo muszę to ocenić słabo no gdyby była jedna stronka z fajnymi ciuchami no przykro mi: 1/10.

Cały konkurs: 50/50 naprawdę wyszło równo pierwszy raz tak mi się zdaje przeliczyłam 2 razy powinno być dobrze ;) Przejdźmy do animacja i ciuch tygodnia.

Ciuch tygodnia:

Przepięknie <3 Taylor w teledysku też ma taki strój pokażę Wam później bardzo mi się podoba ten komplet cena kompletu wynosi 5600 sc. Troszkę drogo 
Komplet składa się z:
- Sukienka- 4000 sc
- włosy- 750 ( nie pamiętam)
- buty- 550 ( dokładnie nie pamiętam)
- kolczyki- 350 ( tez ok tej ceny)

Bardzo drogi stój ubrania stają się coraz droższe :c no tak nie fajnie animacje się postarali są tańsze na ubrania trzeba poczekać (:

Ciuch tygodnia (chłopak):

Moim zdaniem ten look jest prześliczny <3 bardzo on mi się podoba :))) 
Komplet składa się z:
- włosy- 475
- bluza- 525
- spodnie- 550 VIP
Śliczne bardzo mi się podoba ;* Zapraszam wszystkich chłopców VIP na kupienie tego looka jak Wam się podoba. :D

Animacja tygodnia:

Moim zdaniem ta animacja jest po prostu "Elegancka" bardzo mi się podoba <3333
Koszt: 450 sc
VIP: Nie
Diamonds: nie
Kategoria; Aktorstwo i taniec
Krótki opis: MovieStar zaprasza nas do swojego nowoczesnego zamku.


Teraz czas na...Moda z Taylor Swift!

Na początku kto to Taylor Swift?

Taylor Swift- Popularna piosenkarka "Country" ( tak mi się zdaje XDD)
Ma dużo bardzo znanych piosenek takich jak:
-Blank Space
-Shake It Up
- 22
Wymieniłam parę nie pamiętam niektórych. XDDD
Piosenka z którym jest związany konkurs MSP: Blank Space

Twarz Taylor w teledysku:

Twarz MovieStar zrobioną przez ze mnie:

Troszeczkę nie podobne nie umiałam znaleźć takiego koloru ust twarzy również. Myślę,że jakoś to wygląda ;o; Cena twarzy: 1100 sc Zapraszam jak chcesz tak wyglądać XD Ja nie chcę. :O


Ciuchy Taylor w teledysku:

Taylor gdy "Umiera" na podłodze:


Tak nasza Taylor umiera na podłodze XD zapłakana :c 
Strój na MSP jest podobny. Spójrzcie :D

No proszę bardzo nawet jestt bardzo podobne <3 mi się bardzo ten strój podoba ;D
Cena stroju: 3075 sc.

Taylor i moja MovieStar są naprawdę podobne tylko gdyby nie ten kolczyk byłoby idealnie :)

Są jeszcze inne stroje zrobiłam jeszcze jeden zobaczcie.

Strój Taylor:

Bardzo ładnie :) Nasze MSP ma ten sam komplet w sensie włosy, suknia, kolczyki <3

MovieStarPlanet:

Bardzo są podobne <3 Tylko gdyby nie ten kolczyk...Byłoby idealnie. *.*
Cena stroju: 5600 sc
Bardzo drogi, ja mam taką suknię  tylko,że w zmniejszonej wersji. Kolczyki są podobne, włosy tak samo oraz sukienka. Butów nie widać.

Następną rzeczą w piosence Taylor jest poza.
Pozę mamy zgapioną z teledysku zobaczcie tylko ;3

Taylor:

Taylor na białym koniu śpiewa z uniesionymi rękoma.

MovieStarPlanet:

No oczywiście! MSP skopiowało pozę Taylor na koniu.
Bardzo podobne Taylor i moja MovieStar mają tak samo uniesione ręce
U Taylor głowa konia jest w innej pozycji. U MSP też.
Kolor konia jest biały, na MSP także.
Może i kupię tą animację <3 Bardzo mi się teraz spodobała. :)

W teledysku Taylor "Chłopak" z którym spotykała się Taylor jego samochód jest tego samego koloru oraz ma ten sam kształt. Niestety nie mam zdjęcie samochodu,ponieważ nie zdążyłam zrobić screen. Ale mam z MSP popatrzcie cena 1000 sc WUF! XD


Widzicie jakie podobne? Sami możecie obejrzyć teledysk Taylor Swift- Blank Space.

Jeszcze są nowe zmiany chociaż nie wiem ja widzę od dzisiaj nowe zobaczcie:

Gdy naszemu znajomemu spodoba się pokój wyskakuję taki znaczek od "profilu" Piszę _____ Podoba się twój pokój! Kiedyś było inaczej w sumie nie wiem. ;o; macie tam takie zdjęcie XD

Sorki memorki ( XD) że jest niewyraźne chyba ;o; spikselowany świat XD

+ Chcę Wa dodać,ze 19 godz mam koniec VIPA! :c ratujcie mnie zanim się rozpłaczę XD i tak w lutym będzie na tydzień bo to ferie <3 I mam zamiar zmienić usta :b
Popatrzcie na te złe cudo co mi robią...Ej przecież ja kupowałam 12 grudnia VIPA x-o to jak to się skończy w niedziele?! Wut the fag XD kolejny błąd zobaczcie:

MSP ma coś z gową hahahah XD musiałam xddd jak 19 boże skoro kupowałam 12 grudnia! A dupa! Przepraszam Pupa xddd

Ja się tam nie znam ;.; na matmie hahah ;* matma jest wgl zła jezus co ja o matme Wam gadam hahaha jepać to ;d 
Węgorz hahah :D

Zapraszać mnie do znaj!!! + 10 lvl albo jeżeli jesteś VIPEM z niskim lvl to + 9 lvl :B ja wiem hahahah co wymyślić. No dobra spadam bo jest godzina 01:13 ;-; cisza nocna i wgl. Idę spać albo zagram se w simsy hahah nie chce mi się spać chcę jutro na WOŚPA! lel c:
Spokojnych snów o ile ktoś jeszcze nie śpi hahah :D jakie masło xd
Co ja gadam o maśle?! Jezus masło masło masło lel xd dla innych lol :d
Lepiej?! 
O 04:00 chat się otwiera hahahh ja wtedy śpię ;d 

Dobra koniec! Nie mogę lelel xd 
Zapraszać przyjmuję + 10 lvl jak jesteś VIP i masz mniejszy lvl to + 9 lvl :B

Ta klawiatura jest zła ;_;

Zapraszam Was na nowy odcinek z MSP ;9 tak już jest!  Spać mi się chce masło ;C
Jeszcze słucham muzyki żeby lepiej zasnąć lel ;d

Oglądajcie ukryty polski polecam! ~ Magda Gessler ;_;

Macie ten odcinek oglądać x-o jest z mikrem będziesz słyszeć mój głos o ile słyszysz ;o; ( Co?)



Tadaaaam *-* masz to oglądać lel xd

Get fly away *O* dobranoc kolorowych snów hahah

Okey to by było na tyle wiem,ze się rozpisałam o jeziu ;o; 
Ok do następnego postu thank za przeczytanie i obejrzenie tego filmu.
Cześć Papa ;*
Jeszcze jedna wiadomośc!

Zobacz mój film na MSP: [3] Zaadoptowana przez koleżankę!
Zobacz Zobacz Zobacz Zobacz Zobacz Zobacz Zobacz Zobacz Zobacz Zobacz Zobacz Zobacz.
Starałam się!

Okey cześć papa ;* do następnego postu. / directionerka.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz