Menu

Get your dropdown menu: profilki

piątek, 23 stycznia 2015

Pet Birthday, zwierzątka XDDDD. Powrót innych MovieStar's? :o



Witajcie w piątkowym poście o MSP :d Tak nudzi mi się zimno mi i piszę dla Was tego pościka. <3
Najpierw zacznijmy od tego, że na MSP jest nowy ( piesełkowy kotełkowy itp.) konkurs :D fajny jest nawet mi się bardzo spodobał milordzie XD

Oto dadddam: *-*



Nawet słitaśne D; xdddd Okładka bardzo mi się podoba. ITP. BLA BLA XD
Następną rzeczą są ciuszki animki i... tła i... rzeczy XD

Ciuchy:


Szczerze mówiąc ... Śliczne są te ciuchy bardzo mi się podobają <3 Mają panterkę i jest słit *O* i zeberkę XD (what?) No, ale są naprawdę słodkie doceniam pracę modów <3 Ocena: 10/10 :)

Animacje:

Tak to są nasze wspaniałe animacje :D Bez tej przekreślonej xddd Moim zdaniem są bardzo, bardzo ładne. Tylko ta pierwsza mi się źle kojarzy popatrzcie:

Ja piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiip dzielę XDDDDD jak to wygląda kurdę? XD Boże Święty pierw mi to kol z klasy pokazała a ja się z tego ryłam :D boshenko xddd z animacji moja ocena to 8/10 XD

Rzeczy:

No ładnie, ładnie powiedziałabym ślicznie ;* XD ale moja ocena brzmi: 9/10 XD
Jeszcze mam jedno pytanie :o Jak zauwazyłam tą animkę to mi źle się kojarzy zobaczcie:

Robimy zdjęcie kotowi który np. robi kupę i do ekranu naszego pokazuje dupę? ;o; nie rozumiem tej animki? :o NOŁ KOMENT 8))

Tła:

Te pierwsze tło nie za bardzo mi się podoba ... ponieważ na pierwszym tle nic nie ma ;_; GAD DEMED . XD Ale drugie tło jest całkiem spoko. Ocena: 7/10

Ciuchy chłopaki:

Nom, elegancko XD bardzo mi się podobają te ciuchy (i tak dziewczyny mają to samo :d)
Ale modzi się przynajmniej postarali na dwie stronki. Ocena: 9/10
Całość: 43/50 dobrze nawet, nie wiem czy dobrze policzyłam XDDDD

Następną rzeczą jest ciuch(y) i animacja tygodnia.
Zacznijmy od dziewcząt ;o; później chłopcy XDDD

Look 1.

Moim zdaniem ten look jest bardzo kreatywny XDDD tak bardzo się starałam pomęczyć troszeczkę nad kolorkami :d Ale jest xd Bardzo mi się ten ciuch podoba.

Komplet składa się z:
- włosy
-sukienka
-buty
-tatuaż
Cena wynoszonego/wynoszonych produktów: :'3

Look 2.

Bardzo ładny look. Z tymi słodkimi ciuchami przypomnial mi się stary sezon Banshee, "Krówka!" XD Bardzo bardzo to piękne XD.

Komplet składa się z:
-Włosy
-Sukienka
-buty w łatki o.o
- Kokarda
-Tatuaż
Cena wynoszących ciuchów:

Look 3.

Look jest prześliczny *O* bardzo mi się podoba, tylko mnie nie stać XDXD ktoś pożyczy pare star coinsów na komplet? :3  XD Okey komplet jak widać jest panetrkowy :D
Komplet składa się z:
-czapka
-włosy
-mini sukienka
-buty
-tatuaż
Cena wynoszących ciuchów:

Look  4.

Moim zdaniem to wygląda jak piżama XDDDD nie no musiałam to dodać bo nie to rozwaliło umysłowo ... Wiem, że to jest przepiękna piżama :D
Komplet składa się z:
-włosy
-buty
-bluza
-kokarda
-spodnie (od piżamy xd)
Cena wynoszących ciuchów:

Animacja tygodnia:

Ta animacja mi się bardzo podoba, ponieważ no nie wiem XD po prostu ten piesek jest słit i ta poza jest śliczniutka <3 mam nadzieje, że ktoś mi da pozdro ;_; i uzbieram na tą animację XD


Następną rzeczą jest informacja, że inne MovieStar's powróciły na MSP. Skąd wiem mam dużą ilość znaj i widzę kto powraca, a kto nie.

Może dodam pare fotek :3 xd

1. Arli

2. ANNIIA


 3. Kuba <3 L














4. BeatriceStar











5. KiniusQ











6. Amelia2662


















Kolejną nowością jest zmiana tła na MSP zobaczcie:


















Powróciło do swojego starego wyglądu. ;)
I jeszcze chcę dodać, że zobaczcie moją piękną rozmowę w K.G z jednym chłopakiem :D





















To jest Danielos, którego poznałam przez MSP :d XDDD

I jeszcze jedna info!!!! Istotne! Uwaga Uwaga!








Zapraszać tego pana do znaj!!!!! Ma VIPA zapraszać!!! :@ 
Bo tak żądam XD











Macie tam jeszcze mnie XD moją MovieStar :D




















To jam :D XDDDDD 

Hahahah a co robiła Maja jak nie pisała posta? :D zobaczcie XDDDD




Hłę hłę nudząc się to był powolny post XDDDD

To jam :D XDDDDD 
Okey to by było na tyle :D w tym długim poście co pisałam do 23:06 ;-; 
Dobra Papa do następnego post. / directionerka



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz