Menu

Get your dropdown menu: profilki

niedziela, 28 grudnia 2014

New Years Masquerad Party!


Witajcie w kolejnym poście o MovieStarPlanet. Przepraszam,że tydzień lub dwa tygodnie temu nie było posta, ponieważ kompletnie zapomniałam o blogu i w ogóle przepraszam ;C. Okey do rzeczy od wczoraj ( 27.12.14) Był nowy konkurs sylwestrowy ;D. Ja osobiście długo czekałam na ten konkurs, już na facebooku byli screeny konkursu ze orginalnej strony Moviestarplanet ( facebook). Hmm...Gdy (wczoraj) widziałam ten konkurs byłam zaskoczona,że to sobota a nie czwartek ;o;. Znając mnie gdy mam VIPA na MSP zawsze kupuje tam animacje ciuszki itp (: Okey może dam Wam screen sylwestrowej okładki MSP:






















Tak nasz przepiękny konek MSP c: Dobra przejdźmy może do animacji ciuchów, teł i rzeczy. ;D

Ciuchy:






























































Tak...Sylwestrowe ciuchy MSP. :) Powiem szczerze,że są spoko. Bardzo mi się podobają,ale wszystkiego nie kupię. XD Śliczne są te suknie, włosy i ( niektóre) buty. :D Konkurs oceniam na 10/10.

Animacje:

















Animacje są cudne. ;* Bardzo mi się podobają, już nawet dwie zakupiłam. Pierwsza animacja jest za diamonds. Zastanawiam się czy kupić jeszcze jakąś animację. ;') ( Przekreślone animacje, to animacje ze zeszłego konkursu). Animacje oceniam na 10/10.

Rzeczy:


















Rzeczy...Co tu powiedzieć? Ehm... Są Okey. ;) Ładne są dla wielbicieli rzeczy do pokoju się przyda. Ja rzadko kiedy kupuję takie rzeczy...Ale sylwestrowe mam zamiar kupić. Na koniec Wam pokaże mój pokój raczej Świąteczny pokój MSP. Ale to później. XD Rzeczy oceniam na 8/10. 

Tła:































Tutaj... Tak troszku nie fajnie. :c Dlaczego? Pierwsze tło jest jakieś beznadziejne...A na drugie modzi się starali zrobić jak najlepsze tło. ;c Cały konkurs zniszczył oto te pierwsze tło...;c No cóż. Moja ocena to: 5/10.

Ciuchy ( chłopaki)



































U chłopaków jest ( jak zawsze) słabo ;_; Modzi ratujcie tych chłopaków, co tak mało ubrań? :O
Ehm...Już trudno tylko dwie stronki. ;C Nic już o tym nie powiem...Moja ocena to: 4/10.
Całość: 37/50. Słabiutko ;c Modzi się nie postarali...

O i tak mam dla Was małe informacje...Pamiętacie post co te nowe zmiany mnie denerwowały? Właśnie dzisiaj o tym będzie mowa.

Na MovieStarPlanet zostali przywróceni znajomi ( ich liczba) Wcześniej tego nie było. To był jakiś dziwny błąd modów...Ale teraz jest już wszystko normalnie. Moi znajomi się wyświetlają, nie to co kiedyś,że za sprawą usunięcia pojawiała się liczba albo,że się zalogowaliśmy na nowo nie było liczby.



















Tak moja liczba znajomych. :) Okey przejdźmy dalej ;) Pamiętacie to z kulką MSP? Nadal się nie pokazuje, ale ja się już dostosowałam,że nie ma tej kulki. A Wy też? Myślę,że tak. :')

Następną rzeczą jest lag MovieStarPlanet...Nie zniknął jest nadal. Ten lag nie jest przez waszych znajomych...Tylko przez MSP. Jak wiecie MSP jest to popularna gra w internecie, zarówno dużo osób założyło tam konto,by sprawdzić czy ta gra jest fajna. Ale później poszło coś nie tak... Dużo osób nie grała w MovieStarPlanet, znudziła im się ta gra. ;C Więc mają nadal konta i dlatego MSP jest przeciążone waszymi kontami. ;-; Dlatego Wam tak laguje...Jeżeli macie nie potrzebne konta to możecie je usunąć. :)


Kolejna rzecz to Nasz albo czyiś profil...O czym będzie mowa? O wyświetleniach na profilu!
Jak wiecie na naszym profilu lub Waszej koleżanki/kolegi,albo sławnej Moviestar jest pokazane "Członek od Stycznia 1901 ;-; w dodatku pisze 0 wyświetleń...No Modzi co Wy zrobiliście?! 
Zobaczcie oto te dzieło MSP:




Wiem,że jest prześliczne ;-;
Dzisiaj weszłam na swój profil,żeby zobaczyć czy to znikło weszłam i... Pisało mój prawdziwy członek i ile mam wyświetleń! :) Gdy weszłam na brata konto też pisało ^^ ale na inną MovieStar to już nie. ;-; Zobaczcie zdjęcie:






Tak to są moje wyświetlenia gdyby ktoś nie wiedział. :))

Ehm...Co my tu jeszcze mamy? Aha! Już wiem.
Pewnie zauważyliście,że niektórzy moderatorzy zmienili swoje nazwy na MSP. :) Pewnie już to całe MSP wie,ale jak mam screen to Wam pokaże. C:















Tak to jest tak jakby "Moderator" Każdy chyba wie,że do moderatora nie da się pisać...Ale jak widać idzie. Jest to prawdziwy moderator ma odznakę moderatora ;) Oraz jak wiemy moderator ma na zawsze VIPA.

Okeyy następna rzecz to znajomi  ;-;
Jak widzicie powyżej nie można zaprosić danej osoby do najek, dziewczyny/chłopaka.
Moim zdaniem jest to głupi pomysł,ponieważ np jakaś osoba ma limit znaj a ma miejsce w naj, a druga jest VIP to nie mogą zaprosić siebie do znaj, ponieważ ta bez VIPA ma limit a ta z VIPEM ją nie przyjmie.


Ciuch tygodnia (dziewczyna)

Dobra teraz tak na szybko,bo się śpieszę jest jeden look dziewczyny i chłopaka sorki,ale bardzo mi się spieszy i muszę to szybko ogarnąć...




















Moim zdaniem ten look jest bardzo śliczny, tak już go kupiłam składa się on z:
-Sukienki
-Butów
- Włosów
Nie pamiętam po ile to wszystko było...Okej teraz chłopaki też mam jeden look:





















Jak na sylwestrowy look to bardzo ładnie. ;) z takich rzeczy można naprawdę coś ładnego zrobić. ;) Zachęcam Wszystkich chłopaków do zakupu tego look'a nie jest on VIP kosztuje 2375 sc. :) Troszeczkę kaski się nazbiera. ;-)

Animacji tygodnia nie ma przepraszam... :c mogę powiedzieć,że animacją tygodnia jest animacja z ogniem jak MovieStar robi tym rok 2015. :) Bardzo fajna zapraszam ją do kupowania.

O i tak ktoś z MSP nie pamiętam kto poprosił mnie o dodanie do posta jak wygląda moja MovieStar jeżeli Cię to ucieszy to proszę bardzo. :) 

























Tak to ja z MSP. :) Możecie zapraszać przyjmuje + 10 lvl :)) Tak to jestem ja XDDDD wiem piękna jestem.

Okej to by było na tyle, przepraszam,że nie było połowy rzeczy,ale się spieszę. :C
O i życzę Wam Udanego sylwestra i dobrego nowego Roku ;-).

Cześć i Pa ;* <3 Do następnego postu. / directionerka.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz