Menu

Get your dropdown menu: profilki

czwartek, 29 stycznia 2015

Po prostu kliknij! XD






Czeeee, mam dla Was jedne małe info XD pisze o godz 22:38 XD
Jeżeli nie działa Wam muzyka to po prosu kliknijcie na batmana XD dodałam fajną nową przyjemną do słuchania muzykę. Myślę, że Wam się spodoba. Tylko Kliknij XD
Dam Wam zdjęcie co macie kliknąć jest idealnie zaznaczone :p

Jeśli nic nie widzisz, zapraszam do powiększenia obrazka.

:)
Okey jutro nowy post o konkursie MSP XD więc czekajcie cierpliwie xd
Prawdopodobnie zrobię nowy ten obrazek wiecie jaki ten co mam na końcu z napisem "directionerka" XD będzie nowy, ponieważ mam nonwe usta :*

Słucham Macklemore'a :B

Okey pamiętajcie, że w ferie mam zamiar kupić VIPA i będzie więcej pościków :3
Ferie mam 2 lutego xd

Dobrze ja idę z komputera ;-; jest godzina późna xd idę spać :c ;=; do jutra w nowym poście. 

PAMIĘTAJ O KLIKNIĘCIU NA BATMANA!!!!!
PAMIĘTAJ O KLIKNIĘCIU NA BATMANA!!!!
PAMIĘTAJ O KLIKNIĘCIU NA BATMANA!!!!
PAMIĘTAJ O KLIKNIĘCIU NA BATMANA!!!!

Ok to by było na tyle. Papap :* / directionerka


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz