Menu

Get your dropdown menu: profilki

środa, 21 stycznia 2015

Brak postów :c Przepraszam.



Witam.
Na początku jak widzicie po nagłówku przepraszam za brak postów :C
Niestety nie mam czasu, żeby dodawać codziennie posty ;===;
Musiałam się uczyć na sprawdzian z przyrody, który niestety dzisiaj był ;c  więc nie mogłam pisać .___. Ale już niedługo mam ferie <3 za niecały tydzień xd więc będzie dużo pościków ;D przez dwa tygodnie, chcę dodać, że nie zapraszajcie mnie do znajomych :c nie mam miejsca tak VIP się skończył i bla bla blah xdd Ale moja mama mi obiecała VIPA na ferie <3 Elite tydzień jestem taka szczęśliwa *O* XD mam zamiar zmienić usta :) i chyba zmienię ;)))
Pamiętajcie! W sobotę nowy post o konkursie MSP. Przepraszam, że adminki nie piszą nic na stronie, ale też nie mają w ogóle czasu pisać, znajdę kogoś na MSP xddd
Hmmm? Może napiszę Wam moje dzisiejsze lekcje ;---;
Wiem, że Cię to nie interesuje :3

1. Polski - kopanie Agę w krzesło XDDD
2. Przyroda - sprawdzian ;-; nudy xd
3. Historia - Pani mnie pytała ._. Jedynka XDDD
4. Polski - Gadanie z Izą i rysowanie po moim zeszycie
5. Matma - nic ciekawego, działania matematyczne xd
6. Wf - Siata ;d Wygraliśmy <3
7. Plastyka - Beka z Błażeja xdd dostałam 5-ątkę <3

Wiem, że przepiękny mam plan ;d XDDDDD

Postaram się dodawać częściej posty, ale wątpię, że to się uda :c

Na koniec może moje zdjęcie z MSP ;D
Popaczajcie sobie na moją MovieStar XDDDD

























Zapraszam Was na moje YT podawałam w jakimś poście nie pamiętam.
Cal będzie mieć urodzinki <3
Okeey to na tyle, kolejny post w sobotę. Pa c: / directionerka


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz