Menu

Get your dropdown menu: profilki

wtorek, 5 lipca 2016

ŻENADA W GRZE #4


"TRAFIŁEŚ TU PRZYPADKOWO? ZAPRASZAM NA NASZ BLOG!
NA WSTĘPIE CHCĘ POWIEDZIEĆ, ŻE TYM POSTEM NIE CHCE NIKOGO URAZIĆ. CHCIAŁBYM ABYŚCIE MIELI DOBRY HUMOR PRZEZ CAŁY DZIEŃ :D JEŻELI MASZ ZAMIAR MNIE HEJTOWAĆ, TO PROSZĘ I TAK TO MNIE NIE RUSZA:) NIE MAM NIC DO TYCH LUDZI, UWIERZCIE MI. SAM JESTEM SKOŃCZONYM IDOTĄ PISZĄC TEGO POSTA. AMEN."


Cześć kochani z tej strony Daniel :D
A więc jak widać po nagłówku przygotowałem dla was nową żenadę w grze!
Okey co do żenad przygotowałem dzisiaj aż 8 żenad! Jeżeli jesteście ciekawi to zapraszam!


1. KTÓRĄ LOCHĘ WYBRAĆ??!
Odwieczny problem małych oburzających się dziewczynek, czyli KTÓRA JEST TA NAJŁADNIEJSZA?! Co do tego arta, w kurwe mam beke XDDD Nie rozumiem podejścia dziewczynek (na ok. 7 lat <może mniej>) i walczenie o chłopaka na tej grze, taki typowy totalny rak XD A zapomniałem o ich podlizywaniu się, czyli takimi wiadomościami jak: JAK MOGŁEŚ JĄ WYBRAĆ?! TO JA JESTEM TA NAJŁADNIEJSZA!!! A ONA JAK JAKAŚ KUPA Z TOALETY WYGLĄDA!! :-((((


....

2. MIŁOŚĆ OD PIERWSZEGO (MOŻE I NIE) WEJRZENIA!!!
A więc, nic normalnego love love chrum chrum, ale kurwa na chuja to pokazujecie w tych artbookach no? XDDD Ja wiem, że ty kolego/koleżanko chciało wyrazić to uczucie swojemu kochankowi/kochance INTERNETOWEJ (chuj z tym, że pewnie ty będziesz mieć 7 a ona 16 ja pierdziele XDD)



Bez komentarza pls...

3. WYPRZEDAŻ SZAFY!!!11
Okey XDD ten art tak trochę skojarzył mi się z tymi youtuberkami modowymi jak np. Ta blondi z aparatem na zębach (jak ona się nazywała? Olciak?) lub little monster 96 no ta ruda XD
I jeszcze rozkaz w tym arcie "ROZDAJE TYLKO PO JEDNEJ!" a i radziłbym abyś poprawiła się z ortografią ;) widać, że podstawówka c: A co do tych rzeczy, to takie chujowe 2/10 no




4. WYPRZEDAŻ SZAFY!!!11 V.2
Artbook się znów powtarza, kolejna wyprzedaż szafy. Co do tych rzeczy, no są wartościowe (unikaty i tak bardziej) ale no na jakie gówno sprzedajecie te ubranka, a później okłamujecie innych graczy, że was ukradziono... KURWA BEZSENS, NO BEZSENS :// A i jeszcze jedną rzecz LOSOWEJ osobie da XDDD


...

5. CHŁOPAK MNIE RZUCIŁ! :-(((
Czyli kolejny ból dupci dzieci... STRACIŁAM CHŁOPAKA KURWA CO JA TERAZ ZROBIĘ BOŻE KOCHANY?! :CC Moim zdaniem odszedł, bo pewnie dowiedział się, że kurwa kochasz oglądać mini mini lubisz kolor różowy i chodzisz do 3 klasy podstawówki. Nie dziwie się kuźwa (nie bierzcie tego na poważnie, ja tylko przykłady podaje haha) Ja bym na miejscu tych chłopaków by też zerwał no. O KURWA! JUŻ WIEM! Pewnie cię rzucił bo dowiedział się, że masz romans z dwoma! TAK NA PEWNO. Ja bym też tak zrobił, gdybym dowiedział się, że kurwa ma romans z dwoma, powiedziałbym to drugiemu i bum szmato XDD



SPIERDOLIŁEM SIĘ (:

6. CZY TO CUKIER CZY TO SZMINKA...
Kurwa, jak przeczytałem ten wiersz to aż mi serce odpadło...
Chyba się zjebie, jak możecie wyzywać sławną osobę? Ja bym to od razu zgłosił za wyzywanie... Rozumiem nie lubisz jednej osoby załóżmy One Direction, a za to wielbisz Ariane Grande. Ty wyzywasz ten zespół oraz fankę ich a ona dowiaduje się (ta fanka 1D) że jesteś fanem Ariany. I co później? Ona cie wyzywa, i co robisz?
A) SPIERDALASZ NA DRZEWO
B) SPIERDALASZ GDZIE PIEPRZ ROŚNIE
C) SPIERDALASZ DO KĄTA Z PŁACZEM
Ale jedna loszka i ja postawiliśmy negatywne komentarze i nasza autorka go ustawiła na prywatny, tak tu się kurwa gra z dziećmi XDD




NO BEZ KOMENTARZA KURWA MAĆ

7.  VIP NA MOVIESTARPLANET ZA FREE!!!!!!!!!RKO3TJR32
Jak ja widzę te wszystkie artbooki z vipem za darmo to ja już myślę, że te osoby mają jakiegoś kurwa raka, niedojebanie mózgowe itp. 
KREW MNIE TYM ZALEWA, OK?
Jak można wierzyć w ten badziew, jaki jest vip za darmo... Z chęcią bym go zgłosił, ale nie zrobiłem tego. Vip za darmo to jest najgorsze naciąganie użytkowników na swoje konto. Zmieniasz e-mail i jesteś bez konta kurwa. Ja bym nie ryzykował, no ale jak jesteście mądrzejsi (chodzi o niektórych z was ponieważ większą ilość stanowią osoby z mózgiem) droga wolna :) A później nie ryczcie, że cały hajs z vipa poleciał w pizdu :') A tak w ogóle założę nowe konto i zobaczymy czy rzeczywiście to cholerstwo działa :)




8. PARTY HARD DOMÓWKA Z ALKO XDD
Pamiętacie domówkę u Pixi? Teraz jest u jakiś innych ludzi XDD Popatrzcie wzorowali się na Pixi D: chcieli alko, pety i szalone densy to mają V: Co do arta, nie wiem co pisać bo kurde w sumie nie mam o czym wstawię wam screen




Okey, to by było na tyle :))) Nagram wam nawet krótki filmik czy ten vip działa, jeśli będzie działać to omg, jak nie to będzie jakaś kolejna naciągaczka... Dobra lecę c: 
Dobranoc c: xx

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz