Menu

Get your dropdown menu: profilki

piątek, 22 lipca 2016

Kolejne przerwy...

Hej wam tu Maja :))
Wiem, że postów nie było i to bardzo dawno, ale aktualnie jestem na wakacjach nad morzem i nie mam ze sobą laptopa, żeby w jakolwiek pisać wam posty :// chcialabym napisac wam o urodzinach gwiazd, ale nie mam jak :((
Postaram się napisać wam jeden post o urodzinach gwiazd, bo dzisiaj Sel ma urodziny 😍
Już niedługo wracam więc postaram się nadrobić niektóre posty :/ jak dzisiaj nie będzie już o Sel to napiszę wam to jak przyjadę znad morza ;))
A i będę kupować vipa bo jakaś promocja jest ale to dopiero jak przyjadę :))
Pewnie zastanawiacie się czemu Natalia i Daniel nie piszą? A więc Natalia może wam napisać dlaczego jej nie ma, ale mówię że chyba jest w Chorwacji czy coś a Daniel to nie mam pojęcia ://///
Ja teraz aktualnie idę na plażę a później po obiedzie idziemy na bunkry (nie mam pojęcia czy tak to się pisze)
Myślę że to by było na tyle
Ciężko mi się pisze z telefonu, ale jak mówię, wrócę z wakacji to wam napiszę te posty :D A i wchodzę przez telefon na msp więc no :))
Omg jak ja się za simsami stęskniałam </3
Pa x

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz