Menu

Get your dropdown menu: profilki

piątek, 8 lipca 2016

BIRTHDAY POOL PARTY



Hejka tu Maja :)))
Dzisiaj przychodzę z postem o nowym konkursie msp.
Nie wiem co tu jeszcze ciekawego pisać, więc zapraszam do czytania!

Okładka:




Ciuchy:


















Moim zdaniem ciuchy są ładne, ale mogło być w sumie lepiej :x
9/10

Looks:

Look #1
*BEZ VIP*






















Ten look BARDZO mi przypadł do gustu c:
Myślę, w sumie czy go nie kupić, a i ten strój kąpielowy kojarzy mi się z simsami :D Pamiętam jak Zuzia w 3 miała właśnie taki podobny strój. Hmm może modzi brali przykład? :)




















Look #2
*VIP*






















Nie wiem czy wam też, ale ten look bardzo kojarzy mi się z filmem "Spring Breakers" <szczerze nie widziałam go, ale mam zamiar oglądać, jak ktoś oglądał to piszcie co o nim sądzicie> Brązowe włosy z różowymi (spranymi) końcówkami, biały stanik i niebieskie spodenki, do tego dopasowane są buty, dół jest niebieski a góra biała.




















Look #3
*VIP*





















Look jest śliczny!
Bardzo podobają mi się te włosy ^^
Różowe włosy przechodzące w biały (uwielbiam *o*) później taki strój na sassy czy dive XD Biały strój z różowym kożuchem i do tego dopasowane pod kolor buty, spód jest biały a góra różowa.




















Look #4
*BEZ VIP*





















Ten look akurat sama mam zakupiony i ubrany na sobie :D tylko mam dodaną czapkę z "E"
(na dole wam dam screen) Brązowe włosy z różowymi (jaskrawymi) końcówkami, do tego taka bardzo kojarząca się sukienka z latem w barwach jaskrawego różu i takiego "słonecznego" żółtego + buty dopasowane do sukienki dół żółty a góra różowa.









































Animacje:















Co do animacji, są w miarę okej mimo, że liczyłam na lepsze... No cóż :c 5/10

Animacja tygodnia:






















Jeszcze ją zakupię ;')))

Rzeczy:















Rzeczy są spoko :')) jak będę kupować vipa (czyli tak pod koniec lipca <prawdopodobnie>)
i parę bym zakupiła do pokoju (: 10/10

Tła:















W końcu mamy dwa tła! :D
Mi bardzo podoba się to drugie gdzie już jest taki zachód no i to pięknie wygląda *-* ale pierwsze też jest ładne ;) 10/10
CAŁOŚĆ: 34/40 trochę słabo, ale i tak konkurs jest mega fajny ^^ (myślę, że się nie pomyliłam w liczeniu).

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

MSP życzy powodzenia na Euro 4 krajom ( Niemcy, Francja, Portugalia, Walia bodajże) ale zostały nam już tylko dwie drużyny Francja i Portugalia (za kim jesteście? :) ) Tak trochę dziwnie bo Niemcy mistrzami świata a odpadli o.o Liczę że Francja skopie tyłki Portugalii, bo oni nie słusznie są w tym finale :')))



Mamy również nowego vipa :D
(Tak, wiadome już to jest od 2 tygodni).




A więc to by było na tyle ;D
Myślę, że post wam się podobał.
Pa x 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz