Menu

Get your dropdown menu: profilki

niedziela, 3 lipca 2016

STARE MSP ZOSTAŁO UKRADZIONE?!



A więc hej wam tu Natalia (':
nie, dzisiaj też nie będę taka wkurwiająca i zabawna, tylko... (jak to się nazywa?> POWAŻNA.
Wiem dziwne, dla mnie też :o ale do rzeczy,
A i jeszcze chce wam powiedzieć, że ten post nie ma na celu nikogo obrazić, to jest TYLKO moja opinia. Jak masz zamiar mnie hejtować za nic to po prostu nie czytaj tego posta, albo od razu wyjdź :)

Okej a więc pamiętacie moją dawną notkę o msp? Teraz postanowiłam powrócić z jakimiś niusami na temat tej gry. A więc tak podobno gdy grało się jeszcze na starym msp (2010-11-12 nie pamiętam dokładnej daty) Moviestarplanet miało kiedyś sponsora, Cartoon Network. <zaznaczyłam to czerwonym kółkiem>



A teraz? A teraz nie mają. Ale pewnie chcielibyście wiedzieć dlaczego?
Nie mam pojęcia czy to jest 100% prawda, ale tego właśnie dowiedziałam się z internetu...
Jak widać na dzisiejszej grze msp NIE MA żadnego sponsora, a więc PODOBNO gdy CN (cartoon network) był tym sponsorem miał dostęp do usunięcia tego otóż dawniejszego msp i ta cała kasa z vipów itp. poszła na te gierki CN... (A co do tego Cartoon Network moim zdaniem spierdolili moje całe dzieciństwo, ostatnio nie miałam co robić i tak po paru dobrych latach włączyłam to i co... MOJE SERCE SIĘ ZAŁAMAŁO...)
Jak już pisałam nie mam pojęcia czy to jest prawda, w 50% mogłabym się z tym zgodzić :))
- msp w 2010 miało sponsora CN a teraz nie ma ŻADNEGO
- popatrzcie, kiedyś CN nie miało aż tyle gier, a teraz ma ich w chuja pana dużo. Czyli kasa msp poszła się jebać na te szmaciane gierki :)))
A moje drugie 50% jest takie że:
- kompletnie nie wierze w to, że stare msp mogło zostać usunięte przez cn :)
- to są TYLKO aktualizacje jak pisałam do modów odpowiedzieli mi że "NIE ISTNIEJE COŚ TAKIEGO JAK STARE MSP" czyli to są tylko aktualizacje :))

Ale to z tym, że CN oszukało msp i tą całą kasę wydała na gry (CN)  mogłabym się w 98% zgodzić :)
Ale co do starego msp, każdy ma inne przeczucia
50% jest za tym, że stare msp zostało usunięte
drugie 50% w tym, że tą są tylko aktualizacje i calutki czas gramy na tym msp.
Tak, ja jestem w tej drugiej połowie :')
A więc gramy cały czas na tym samym msp, tylko, że to były ciągłe aktualizacje :)) Amen, Dobranoc.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz