Menu

Get your dropdown menu: profilki

piątek, 12 grudnia 2014

Nowy konkurs :). + małe informacje.

Czeeść :****
Witam,Was w kolejnym poście, o MovieStarPlanet ;) wieem XD tęskniliście za nowym postem? :D Okej przejdźmy do rzeczy... Na MSP jest nowy konkurs bardzo mi się on podoba^^ Może powiem wam jak się nazywa...

Christmas Romance- Jest to konkurs moim zdaniem romantyczny, animki tak pokazują xd.

Oki może pierw pokaże Wam ciuchy na MSP. Sorki,ale dzisiaj nie mam dla chłopaków nie miałam czasu,a poza tym mam laga ;_;.

Ciuchy:
Hmmm...Ślicznie♥ Zastanawiam się nad zakupem kilka rzeczy, mam zamiar kupić sobie VIPA na MSP więc parę rzeczy sobię zakupię,ale resztę powiem później XD. Jak już mówiłam bardzo podoba mi się ten konkurs i jest po prostu ciekawy i śliczny. 
Ocena: 10/10






Animacje:






Jak zawsze...animacje wygrywają tą rundę :D. Bardzo ślicznie <3333 i każda animacja z różnych konkursów podoba mi się:). Jak już mówiłam... w trakcie VIPA zakupię coś,ale powiem o tym później. Ocena 10/10




Rzeczy:















Ślicznie, jak to jest romantyczny konkurs,więc jest wszystko ślicznie i elegancko ^^.
Nie wiem o czym tu mówić...Bardzo mi się podoba ten miś...tylko drogi :c i nie stać mnie ;_; Ocena 10/10








Tła:

















Tła?...No i co wy zrobiliście?! Zniszczyliście cały konkurs... Więc tutaj słabiutko :C Ale cóż...Ocena 5/10

Więc ocena za cały konkurs to: Bez ciuchów chlopaków się nie liczy więc... 35/40 było by lepiej gdyby nie tła...Ale był już chyba lepszy wynik.
Okiś zakończyliśmy już konkurs MSP, więc teraz przejdźmy do jednej rzeczy, później będzie ciuch i animka tygodnia. Więc tak jest dla Was mała sprawa... Mam zamiar kupić sobie VIPA na MSP :). Tak dzisiaj ( piątek) I tak możecie mnie oczywiście w trakcie VIPA zapraszać do znajomych... Nazwa jeżeli mnie chcecie zaprosić, i czytasz po raz pierwszy raz mojego bloga i chcesz  mnie zaprosić do znajomych zapraszam na mój pierwszy post.
Oraz zapraszam na moje inne posty, jeżeli chcesz coś wiedzieć to zapraszam na mojego Aska :) jest na blogu podany. Więc do VIPA zapraszajcie przyjmuje +10 lvl :) więc....zapraszajcie! Okej teraz przejdźmy do ciuch i animacja tygodnia.

Ciuch tygodnia:






Ten look jest śliczniasty <3 zakupię go w VIPIE napewno ^^.
Ten look jest VIP, ponieważ jest za diamonds :) 17 diamonds :). Oraz creepsy po 400 sc  :). Sorki dzisiaj nie ma ile co kosztuje, kompletnie zapomniałam i miałam wszystkiego za dużo na głowie.












Ładnie taka cudowna piżamkaaa <3333 Wszystko takim pięknym ciemnym czerwonym. Cały look kosztuje 1875 sc oraz 6 diamonds :). Bardzo śliczny komplecik :* może ktoś kupi z l.ż,bo dodam :D będę bardzo zadowolona,że coś mi dałeś/aś oraz pozdrowię tą osobę na odcinku z MSP gdy będę nagrywać :).














Oooo♥ Pięknie, ślicznie, elegancko nie wiem co powiedzieć...Po prostu jest przepięknie troszeczkę wyglądam jak Lola z MSP :). Look jest bardzo drogi :C 3200 sc i 7 diamonds dla bogatych moviestars zapraszam do kupowania.










Animacja tygodnia:





Bardzo mi się podoba :).
Jest ta animka bardzo śliczna, moviestar na zimnym podwórku pije gorącą kawę np. z kawiarni :) Ja tak to sobie kojarzę nie wiem jak wy, jeżeli animka ci się podoba to ją kup :) Nie jest VIP a droga wcale nie jest 500 sc















Śliczneeeee :* bardzo mi się podoba ta animacja :) jest śliczna, MovieStar jedzie saniami do swojej rodziny po nową choinkę, na święta :) Ja sobie tak to właśnie wyobrażam nie wiem jak wy :). Animacja nie jest droga kosztuje tylko 450 sc teraz nie wiem czy VIP czy nie ale jak ci się podoba to zapraszam do kupowania♥











Dziękuję za przeczytanie tego bardzo krótkiego postu :). Myślę,że post się spodobał :). 
Życzę Wam wszystkich Wesołych Świąt i pięknego śniegu oraz szalonego Sylwestra, Nowego Roku. Jeszcze tylko chodzimy 1 tydzień do szkoły!!! Jestem zadowolona i to bardzo ^^. Więcej wam napiszę w nowym poście który będzie za tydzień. Zapraszajcie do znajomych, i to by było na tyle... Cześć, Pa <3 Do następnego postu. / directionerka





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz