Menu

Get your dropdown menu: profilki

piątek, 5 grudnia 2014

New konkurs i wkurzające zmiany MSP

Cześć i czołem ^^
Witajcie :D dzisiaj nowy post jak zwykle :). Sorii ,że nie pisałam w czwartek,bo byłam cała zła na MovieStarPlanet oraz na mój komputer i nie miałam humoru, a dzisiaj tak samo,ponieważ jestem smutna :c ale i tak napiszę. Oki na MSP przyszły nowe zmiany,które mnie dość mocno wkurzyły! I nie wytrzymałam i postanowiłam,że napiszę do moderatorów MSP tylko się stresuję ;-; ponieważ piszę do nich pierwszy raz. Okej jest nowy konkurs świąteczny na MSP który nazywa się: ,, Christmas town'' Tak nazywa się konkurs MovieStarPlanet,który jest Świąteczny ^^ i nawet ładny. Dobra przejdźmy do wstawiania naszych bardzo znanych rzeczy XD 
Oki przejdźmy do Ciuchów

Ciuchy:



















Tutaj jest  Okej, nie podobają mi się większość ciuchów są takie ,, Prostackie'' XD ale niektóre są nawet ładne i dodałam je do ciuch tygodnia. Bo komplety,które sama zaprojektowałam wyszli cudnie.
Ocena: 7/10






Animacje:
 




Muszę powiedzieć,że naprawdę ładnie tutaj :). Fajne animki :D podobają mi się bardzo ^^ 
( Animacje przekreślone kolorem turkusowym to zeszłego tygodnia.)
Ocena: 10/10





Rzeczy:



















Śliczne ;*** po prostu przepięknie i cudnie :). Już nie wiem co powiedzieć na ten temat powiem,że po prostu jest cudnie♥
Ocena: 10/10








Tła:










Ładnie jest <33333 jest nawet tło dla VIP'ów ^^ i dla zwykłych ludzi z MSP XD
Ocena: 9/10





Ciuchy chłopcy:



















Tutaj jest brzydko, ponieważ ciuchy dla chłopców mi się nie podobają 
;____; W poprzednim konkursie było elegancko i pięknie XD
Ocena: 6/10

Suma: 42/50
Moderatorzy MSP nie postarały się XD


Dobra konkurs MSP został zakończony teraz nowości,które mnie zdenerwowały na końcu dodam animkę oraz ciuch tygodnia sorka...
Pierwsza rzecz która mnie wkurzyła


Gdy to zobaczyłam i zaczełam się logować zauważyłam,że nie ma kuli MSP! Pomyślałam, gdzie znajduje się ta kulka? A zawsze była, kulka była potrzeba,ponieważ informowała nas kiedy MSP się załadowało.

Następna zmiana mocno mnie zdenerwowała!





Gdy to zobaczyłam pomyślałam "Co się dzisiaj dzieje z MSP?!"
Myślałam,że to będzie chwilowe, ale zakładając nowe konto na angielskim MSP też to było. Byłam bardzo zła i nie mogłam wytrzymać z tą zmianą.
Następna rzecz która też mnie zdenerwowała.


Gdy to zobaczyłam, pomyśłałam "To tylko takie chwilowe,bo mam laga" Później nie patrzałam się na to, i po 10-15 minutach paczę i nadal się nic nie załadowało... Byłam w szoku to widzieć i się przestraszyłam weszłam  na inną przeglądarkę było to samo...Nie widziałam ile mam znajomych na MSP tylko po ich usunięciu widziało się liczbę. Kolejna zmiana,która mnie szokowała.






Gdy to ujrzałam prawie bym się rozpłakała co się tu dzieje :c Nie umiałam już wytrzymać z takim poteżnym lagiem,zwykle osoby ładowały mi się kilka sekund albo minutkę a tutaj? A tutaj 10 minut nie mogłam tego znieść i nie wchodziłam na swoje konto tylko drugie. Postanowiłam to zgłosić wszystko moderatorom gry,żeby zobaczyli jakich zmian narobili,że się grać nie da. :C Kolejna zmiana,która była dostępna przez chwilę a potem znikła.





Gdy to zobaczyłam? Po prostu byłam już cała wkurzona na te wszystkie nowe zmainy!!! Zalogowałam się na nowo i tego nie było. No ludzie co wy robicie z tym MSP?! Że się non stop coś złego dzieje? :C Spikselowana kulka MSP, brak ilości znajomych, poteżny lag znajomych oraz informacyjna kula MSP która była potrzebna! 

Dobra teraz przejdźmy do dobrej jednej rzeczy jest to...KALENDARZ MSP!
Pewnie się sieszycie z dodatkowych prezentów MSP? Które są za free XD dam screen:




Tadaaam *-* nasz cudowny kalendarz jak widzicie ma teraz inną grafikę i jesgt o wiele ładniejszy. Na telefonowym MSP też dostajemy prezenty, tylko,że te które się rok temu powtarzały ;-;
Więc przynajmniej będą 2 te same rzeczy XD

Okej zakończyliśmy już zmiany teraz przejdźmy do animka i ciuch tygodnia. (:

1.


Nawet ładnie ^^ podoba mi się jest  taki dziewczęcy i słodki nad kolorami się dużo nie męczyłam włosy są z innego konkursu ale cóż :). 
Teraz podam cenę zakupu XD:
Cena:
-Włosy- 625 sc
-kolczyki- 350 sc
-spódniczka- 475 sc
-buty- 525 sc
-bluzka- 4 diamonds
Ślicznie tylko,że praktycznie VIP :c






2.




Ehh...troszku słabo ale troszku fajnie. Nawet podoba mi się
ten look :) i trochę nie :c.
Cena:
-sukienka- 1400 sc
-czapka/ słuchawki- 250 sc
-buty- 400 sc
-włosy- 625 sc
Ten komplet nie jest wcale dla VIP'ów więc możecie śmiało zakupić taki komplet :)).






3.


Ślicznie *o* po prostu ślicznie <33333 bardzo mi się podoba ten look i to wszystko takie słodkie,ale VIP'owe :c
Więc jak jesteś  VIP to możesz to zakupić ^^
Cena:
-sukienka- 500 sc
-kokarda- 375 sc
-włosy- 600 sc
-buty- 550 sc VIP
-kolczyki- 450 sc
Uważam,że ten look jest uroczy <33333333 i słodki *o* takie AWWW XD






4.


Ten look nie jest zbyt szałowy, on jest jakiś ,,PROSTY''
No niestety te  włosy, sukienka, i buty? Ale SPK strój dla VIP'ów więc jeżeli ci się podoba to zapraszam do kupowania :D
Cena:
-sukienka- 6 diamonds
-buty- 500 sc
-włosy- 7 diamonds










Dobra zakończyliśmy ciuch tygodnia to teraz czas na... ANIMACJA TYGODNIA!!!

Animacja tygodnia:



Fajna ta animka nawet mi się podoba, nie jest dla VIP i jest tania. Idealna np. do filmów, czy artów :D
Taki top model *o*



Jest jeszcze jedna animacja która jest dla VIP'ów :D













Oto ta animacja... Jest po diamond :D ale za to fajna :).
MovieStar jest na lodowisku XD 
i sobie jeździ :D.













Okej to by było na tyle, myślę,że docenicie moją pracę pisałam to 3 godziny i już nie mogę wytrzymać wiem długi post XD ale cóż....

Dobra ja się z wami żegnam :). I papapapa :**** do następnego postu. /directionerka




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz