Menu

Get your dropdown menu: profilki

piątek, 10 czerwca 2016

Urban Witch



Hej, tu Maja
przychodzę dzisiaj do was z bardzo ciekawym konkursem noszącym nazwę "Urban Witch"
Moim zdaniem jest on taki tajemniczy i mroczny, albo też w połowie tumblerowy c:
Oki, żeby nie przedłużając zapraszam was do tego posta :)

Okładka:



















Konkurs bardzo mi się podoba i z tą okładką już się wydaje (w sumie ale nie wiem) ciekawy.

Ubrania:


















Jak widać, ten konkurs ma z aż 4 strony z których jestem mega zachwycona, ponieważ bardzo mi się rzeczy podobają *-* (tak uwielbiam takie mroczne coś XD) 10/10
Przechodząc do looków nie ma ich jakoś sporo, ale nie czułam coś weny sry...

Look #1
*VIP & DIAXY*





















Bardzo spodobał mi się ten look, nie wiem tak jakoś.
Te zakolanówki tak bardzo skojarzyli mi się z gridles (chodzi o takie zakolanówki unikatowe, nie wiem jak to się pisze, ale coś w tym stylu) Czarne emo włosy (ogólnie to taki emo look) i czarna sukienka która bardzo mi się podoba, no i jeszcze nie zapominając, że dodany jest tam septum ;)




















Look #2
*BEZ VIP*





















Wydaje mi się, że mam podobny look, ale nie jestem pewna. Bardzo podoba mi się ten crop top jest cudowny *-* spódniczka też śliczna, buty omg i te gwiazdki na czole śliczny look, tylko z włosami nie wiedziałam co kombinować... ;_;




















Look #3





















Moim zdaniem jest to prześliczny look dobra może nie aż taki prześliczny XD
Ale bardzo mi przypadł do gustu, chciałabym go kupić, ale bieda na msp :')
Dwa koczki aka Sarsa, crop top i spódniczka w białe księżyce z czarnym materiałem i czarno białe buty i oczywiście dodatkowo septum i te gwiazdki ;)





















A i jeszcze dodatkowo gdyby spodobał wam się taki look to śmiało kupujcie :D
Nie dołączyłam tego do tych looków których przed chwilą pisałam, bo było to robione ok. 2 dni temu a nie chciało mi się szukać tych rzeczy, meh





















Animacje:














Co do animek, są w porządku ale mogło być lepiej :d
9/10

Animacja tygodnia:





















Jakoś ta animacja mi się mega spodobała i ją dałam do animacji tygodnia HAHAH
mam ją również kupioną 8)

Rzeczy:














Co do rzeczy to podobają mi się i to BARDZO :3
10/10

Tła:











Tło jest prześliczne *o* 
Mega mi się podoba, zakupiłabym gdyby był hajs na msp ok 10/10


Okej to by było na tyle, myślę, że post wam się podobał :d
Postaram się jeszcze dzisiaj albo już jutro napisać posta o BJG i dzisiaj albo jutro porobić do bądź jak gwiazda jakieś looki ale nie mam pojęcia :D albo jakieś ciekawsze posty wam napisać. Jeszcze muszę napisać do Daniela i Natalii czy coś napiszą :P
Oki trzymajcie się Pa x

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz