Menu

Get your dropdown menu: profilki

środa, 8 czerwca 2016

MICHAEL CLIFFORD SAYS POLAND!!!



Hej tu Maja :D
Dzisiaj mam taki troszkę super humorek, ale to nie zmienia faktu że płakałam w poniedziałek 6.0.6.16 r. PŁAKAŁAM ZE SZCZĘŚCIA <33 gdy Michael z 5SOS powiedział POLAND tak POLAND  JEIDFHEDPWEJKFO
Jestem teraz tak mega pod jarana, że powiedział Poland, Ashton założył jeszcze polską flagę gdzie jedna z fanek podrzuciła ją na koncercie, miał na sobie polską flagę i czapeczkę niemiecką (Koncert odgrywał się w Berlinie, Niemcy) Później jeszcze Michael chciał wziąć tą naszą flagę ale Ashton mu ją wyrwał no i chyba rozumiecie?! fnuerp Jeszcze było bardzo dużo polskich flag na tym koncercie AWH jeszcze mówili że na tt widzą nasze polskie akcje jejku czy w to rozumiecie? :C <3 KOCHAM ICH MOCNO <3 Myślę, że (i oczywiście 5sosfam) sosi w końcu przyjadą do naszego kochanego (chlejącego i brzydkiego) kraju, aż w końcu czułam swe zadowolenie, że mieszkam w tym kraju XD Teraz jeszcze przyjeżdża na początku listopada 21 PILOTS i chciałabym pojechać do Warszawy na ich koncert bo ich koncert to kuźwa pierdolone życie ngirhn *-* Okej może powklejam wam jakieś zdjęcia :))) p,s w 2014 Ashton powiedział I LOVE POLAND OMG <3 *O*

















































Kurwa czy wy to widzicie? nduefbwpenf
JESTEM MEGA POD JARANA I OSRANA & OSIKANA <333
Była z Wami Maja,
Myślę, że post wam się podobał jutro spróbuje napisać nowy jak mi się uda, próbuje nadrobić te wszystkie posty wynagradzam wam czytaniem (: 
Pa x

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz