Menu

Get your dropdown menu: profilki

czwartek, 16 czerwca 2016

0:0 ;______;

A więc hej po raz 2 ;D
Ogólnie to mi jest gorąco po tym meczu a do rzeczy był remis 0:0 ja pieprze... Liczyliśmy z Natalią na 2:1 ale nie kurwa w snach XDDDD
Ja mój tata i brat ciągle darliśmy się na Milika bo wszystko zwalał :v:
Mój tata nazwał jeszcze piłkarza z Niemiec (8 chyba) Kebabem:D tak haha Kebabem bo podobno był z Turcji ale nie wiem xd
Co do meczu, wpiepszałam pop corn 2 paczki chipsów (oczywiście z moim ojcem i bratem) orzeszki i popijałam colą czy pepsi nie wiem xd
Mieliśmy również na sobie flagi Polski i jak były rożne to je podnośiliśmy hehe;'))))) 
To chyba już na tyle, teraz ide spać bo jestem śpiąca (:
Oki widzimy się prawdopodobnie jutro :) postaram się namówić Natalie aby napisała posta XD A i nie wiem niestety co się dzieje z Danielem ://// 
Dobra to na tyle pa x

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz