Menu

Get your dropdown menu: profilki

niedziela, 24 stycznia 2016

White Winter



Hej :)
postanowiłam, że napiszę wam posta o nowym konkursie msp.
Jest to White Winter czyli Biała Zima.
Może od razu przejdźmy do konkursu.



White Winter bardzo mi się podoba :) Nie bardzo wiem co mam o nim powiedzieć, po prostu jest genialny.

Ciuchy:

















Ciuchy są bardzo ładne :) Zakupiłam jeden look z tego konkursu, ponieważ strasznie mi się spodobał. (Możecie go widzieć co poniektórzy w stwórz&oceń tak dałam go do głosowania). Szkoda tylko, że ciuchy są drogie ;( wcale nie należą do najtańszych więc tu mój jeden minus. 9/10

Look tygodnia:

Dzisiaj będą trzy looki. Więc się przygotujcie :)

Look #1





















Jest to look, który sama zakupiłam (bez tych butów). Z tymi ciuchami utworzył mi się bardzo fajny komplet. Możecie zerknąć :)

Look #2





















Jest to look vip. Bardzo bym go chciała mieć, lecz wszystkiego nie kupię XD no bo ten vip xd
Bardzo on mi się podoba, tak jak pierwszy :)

Look #3





















Ten look owszem mi się podoba :)
Ta sukienka jest boska, buty no tak nie bardzo włosy sp boskie *.* teraz nie pamiętam czy to vip czy nie xd

Animacje:















Animacje bardzo mi się podobają. Wszystkie są fajne :) 10/10

Animacja tygodnia:





















Bardzo lubię tą animację ;) teraz nie pamiętam czy ją kupiłam czy nie XD
Ale i tak jest bardzo ładna, polecam Magda Gessler.

Rzeczy:














Z rzeczami to tak słabiutko :/ Nie bardzo są fajne
Najbardziej podoba mi się łoś. Ale pytam się dlaczego jest tu animacja za 900 sc?!
6/10

Tła;












Tło jest mega! Myślę nad zakupem ale jeszcze nie wiem. Udało mi się zrobić screen jak tło jest koło naszej moviestar. No wiecie o co chodzi XD
















Okej. To by było już na tyle.
Myślę, że wam się spodobało :) A i jeszcze staram się zrobić dla was mlg z msp XD
o ile dam rade, wątpię, że będzie idealnie.
Okej cześć :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz