Menu

Get your dropdown menu: profilki

piątek, 1 stycznia 2016

Emoji - Najlepszy konkurs w historii c:



Cześć tu Maja.
nie mam pojęcia, który to jest post ale walić to XD
Mamy dzisiaj nowy konkurs na msp, Emoji! <3
Jak zobaczyłam ten konkurs to szczenka mi odpadła, tak kocham emoji.
Okładka naszego konkursu wygląda tak:



Ciuchy:







 
 
Jak już mówiłam, konkurs bardzo mi się podoba. Nie wiem o czym mam tu mówić, fajnie by było gdyby te rzeczy nie były aż tak drogie, no ale cóż... 9/10
 
Looki:
 
 
Ten look skradł moje serce, dosłownie. Strasznie podoba mi się koszulka z kupą oraz włosy koloru spranego różu czy fioletu.
Buty mam swoje własne, bo tamte mi się nie podobają. Ani jedne.
 

 
Ten look też mi się podoba. Kolor spódniczki oraz top-a jest biała ale za to ma bardzo ładne wzrorki XD (pierw chciałam czarną ale to brzydko wyglądało) + ładnie do tego wyglądają te włosy koloru ciemnego blondu. Planuję kupić ten look więc no :)
 
Animacje:
 


 
Animacje są spoko :D
Bardzo mi się podobają, a szczególnie ta z balonami. Nie wiem o czym mam tu dużo mówić, po prostu 10/10
 
Animacja tygodnia:
 

 
Ta animacja bardzo bardzo mi się podoba. (Zakupię ją tylko jak napiszę post).
Emoji to po prostu życie. *-*
 
Rzeczy:
 


 
 
Rzeczy są no spoko c:
Tak jak wszystko w tym konkursie. Najbardziej to podoba mi się z drugiej strony emoji z tymi okularami tak zwana "cool" 10/10
 
Tła:
 

 
 
Tło mamy jedno... Aż szkoda :c
Dodam wam z mojej perspektywy jak wygląda to tło :v (mimo że u wszystkich jest to samo)
 

 
 

Akurat miałam ładowanie :v 10/10
Całość tego super fajowego konkursu: 39/40
Mogli troszkę zminiejszyć te ceny (BIEDRONKA XDD)
 
To już to na tyle, myślę, że wam się podobało :))
Wiem, dawno nie pisałam o tych konkursach no ale no XDD
Okey to cześć :)
 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz