Menu

Get your dropdown menu: profilki

czwartek, 14 stycznia 2016

Grande Love ♥ - Konkurs z Arianą!




Hey tu Maja, obiecałam, że napiszę wam posta w czwartek.
Nie będę dłużej przedłużać bo post jest długi. Post będzie podobny do konkursu od Taylor (jak nie wiecie o co chodzi to link zostanie tu: http://msp-to-nasza-bajka.blogspot.com/2015/01/country-manor-moda-z-taylor-swift.html ).
Zaczynamy.

Grande love - to po prostu konkurs o Arianie. Okładka:




Ciuchy:
















Konkurs jest po prostu BOSKI <3
Bardzo mi się podobają ubrania, są podobne do looków Ari. (pokażę wam pod koniec :))
10/10

Animacje:














Jak mówiłam bardzo mi się podoba konkurs. Nie wiem co mam jeszcze powiedzieć, po prostu jest idealny. 10/10

Animacja tygodnia:





















Animacja jest bardzo delikatna i ładna <3

Rzeczy:














Tutaj tak troszku mało rzeczy i no :// 9/10

tła:












Tło kojarzy mi się z szkołą, ale jest bardzo ładne, bardzo mi się podoba.
10/10

Całość 39/40 Tak jak ostatnio XD (chyba) 
Okey teraz przejdźmy do looków związanych z tym konkursem Ariany. Są też dwie pozy do których Ari pozowała.

#1 Sesja perfumów Ariany:









































Idealnie może i nie jest. Starałam się jak mogłam te wszystkie looki robiłam ponad godzinę. Ale chyba jest okej. Jeżeli jesteście fanami Ariany zawsze możecie kupić jakiś mój zaprojektowany look do looku Ari :)

#2 Teledysk Focus:









































Jak już wcześniej mówiłam starałam się.
Ogółem gdyby ktoś pytał się o te włosy niestety nie ma ich już w sklepie. Włosy te były w konkursie sylwestrowym. Na szczęście zakupiłam choć jedną parę włosów.

#3 Piosenka z koncertu z The Weeknd:









































Jak pisałam u góry look jest z koncertu piosenka z The Weeknd Love Me Header.
Uwielbiam ten look jest idealny *-*

#4 Sesja perfumów Ariany:









































Bardzo podoba mi się look (jak każdy. Sori że to powtarzam D:)
Ariana ma piękne dwa koczadełka na głowie, strój jest boski, idealny, przepiękny.

#5 Teledysk Break Free





































Uwielbiam te look!
Zawsze to był mój ulubiony teledysk Ariany <3 (uwielbiam też teledyski Problem, Focus i Baby I itp.)
Prawdopodobnie kupuję ten look <3 Jest idealny.

#6 Honeymoon tour:









































Zastanawiam się nad kupnem tego looka.

Następne to pozy gdzie pozowała do tego Ariana:

#1 Piano Sining:



































Idealna animacja <3 mimo, że nie podoba mi się w tej animacji jak nasza moviestar otwiera szeroko tą buzię XD Ale tak to bardzo mi się podobna jest identyczna do prawdziwego zdjęcia.

#2 Posing With Dogs




































Animacje są do siebie BARDZO podobne. 
Mimo, że na msp animacja jest odwrócona w lewą stronę, a na zdjęciu Ariany w prawą.
Ale są bardzo identyczne. Myślę nad zakupem tej animacji. :))

Okej to już na tyle.
Nie chcę już was zanudzać D:
Myślę, że post wam się podobał. ;)
Cześć x



1 komentarz: