Menu

Get your dropdown menu: profilki

poniedziałek, 28 grudnia 2015

ZA DWA DNI TELEDYSK!




Cześć tu Maja
Chcę was tylko poinformować o paru rzeczach.



Pierwsza sprawa 

30 grudnia chciałabym wbić lvl i robię boostera. Nie wiem ile mi to zajmie ale jak nic nie wbijemy to również robię 31. Więc proszę każdego z was o pomoc! :)
Bardzo bym chciała wbić ten lvl, zależy mi BARDZO na nim. Jest 128 k (nie chce was oszukiwać ale ok tyle mam do wbicia).

Druga sprawa

Jak pewnie wiecie z moich statusów pisałam że robię teledysk! Tak mam już go gotowy. Dzisiaj go całkowicie zmontowałam i renderowałam. Teledysk wyjdzie za 2 dni! (30.12) tak samo jak robię boostera. Dodam wam teraz urywek nagrany bandicamem. Są to trzy sekundy niczego praktycznie. (u mnie na komputerze ledwo co widać). Ale okej. (Nie mam pojęcia czy działa)






Oki dzięki za przeczytanie, Cześć.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz