Menu

Get your dropdown menu: profilki

środa, 23 grudnia 2015

Jestem Elzą! :3




Hej :3
tu Maja
przebrałam się dzisiaj za Elzę z krainy Lodu (Elza, Elsa idk jak to się pisze)
Chciałam ten look kupić już bardzo dawno (wtedy kiedy wyszła kraina lodu) no ale cóż teraz się załapałam XD

Ogółem co u mnie słychać? 
Robię teledysk z pomocą Natalii XD nie wiem kiedy wyjdzie ale to będzie tylko urywek :)
teraz muszę ogarnąć parę części i będzie gotowe. Wczoraj nagrałam odcinek z msp :) montaż jest po prostu badziewny ale starałam się. ;) Nie wiem kiedy go wstawię ale obiecuję że dzisiaj się pojawi ;)
Może dzisiaj jeszcze napisze wam jakiś post ale nie wiem, muszę posprzątać pokój i pierniki udekorować :)
Teraz sesja ciuchów Elzy:



































Na końcu mój ekran gry :D















Cześć ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz