Menu

Get your dropdown menu: profilki

sobota, 19 grudnia 2015

Pamięta mnie ktoś jeszcze..?

Hejka!
Pamięta mnie ktoś tu jeszcze w ogóle o; 
Pewnie nie.....
No to jestem iza :]
Jak można zauważyć dawno nie pisałam postów, tak długo długo długo.
Teraz się pytacie co ja tu jeszcze robię? Maja mnie jeszcze nie usuneła.
Nie wiem czy ona o mnie zapomniała że ja tu jestem i nic nie piszę. Ale mniejsza o to.
Właśnie się się zastanawiacie dlaczego tutaj nie piszę?
Nie piszę już na żadnych Blogach związane z MSP bo nie mam natchnienia na tematy związane z tą grą. Szczerzę chciałabym aby wróciło stare msp. Żeby było wszystko wcześniej, aby miało się chęci na dalszą grę! Można zauważyć że ludzi staje się więcej na grze. Pamiętam jak założyłam pierwsze konto, i to się wtedy nazywała cudowna gra! Inne wszystko w ogóle lepsze życie! A teraz..? Wszystko na marne :(  Moderatorzy swoimi zmianami nie stworzą lepszej gry... Zniszczą ją tym bardziej!!
Teraz się pewnie zastanawiacie...
Po co wracasz po kilku miechach?? Żeby hejtować MovieStarPlanet? Jesteś załosna.
Nie obrażam tej gry tylko mówię że stała się nudna, i zniszczona przez te aktualizacje i wszystkie zmiany. Jak chcecie się cieszyć tymi zmianami to się zadawalajcie! To tylko moje zdanie które szanuje i fajnie by było jakbyś też je uszanowali :)
Teraz wiecie dlaczego nie piszę i nie jestem aktywna tak strasznie w tygodniu na MovieStarPlanet. Także nie piszę z powodu szkoły. 
Nie mam już nic do powiedzenia mądrego o MovieStarPlanet = MożeszStracićPieniądze.
Na sam koniec mój spory nawyk na każdym blogu o MovieStarPlanet Dodać swój cudwony ekran gry. 
No to pa żegnam
~Mizuki

1 komentarz:

  1. Nie zapomniałam o tobie Izu XD
    Myslalam ze jeszcze wrocisz itp wiec cie zostawilam c:
    W sumie masz racje wolałam stare msp (mimo że jestem od 2013) D;

    OdpowiedzUsuń