Menu

Get your dropdown menu: profilki

sobota, 24 października 2015

Monster Hotel - Powracam?



Cześć,
tu Maja.
Postanowiłam się w końcu ogarnąć i napisać wam posta :) wiem wiem zaniedbałam bloga ale no wiecie jakie to są powody, szkoła. Nie mam czasu pisać codziennie posty. Mówiłam wam o tym w poprzednim poście więc zapraszam ;)
Przechodząc dalej.
Od czwartku istnieje nowy konkurs pod nazwą Monster Hotel. Sorry okładki dzisiaj nie daję, nie mam screena ciota a i ps tak ogółem to zasypiam na biurku przy włączoną muzyką.

Ciuchy:






Tak, nasze ciuchy halloweenowe ;)
Bardzo jestem dumna z moderatorów z gry, wykonali naprawdę porządną robotę. Co do ciuchów są przepiękne ♥
Strasznie mi się podobają :D Szczególnie maska klauna, którą posiadam. Jest nieziemska! 10/10

Looks:





















Co tu wiele mówiąc, fajny.
Jest to look bardziej dla vipów. Strasznie fajny c:





















Moim zdaniem to też jest bardzo ładne, strasznie śliczne.
Podoba mi się kolor włosów, oraz piękna długa suknia do tego zalane tuszem oczy ;)





















Emo, emo i jeszcze raz EMO!
Look też bardzo fajnie wykonany :D użyłam do tego czarnych grubych włosów, czarnej spódnicy z falbankami, oraz takie spodnie (kolor dobrałam specjalnie do skóry, czarne pasma zostawiłam żeby było bardziej wyraźniej + białe nike buty).





















Tak, to mój look.
Mam już go założony kupowałam go w czwartek lub piątek nie pamiętam.
UWAGA!
Jeżeli look się podoba, to możesz go kupić owszem, tylko to nie jest dobra cena. Po prostu jeśli wam się podoba, wejdźcie w moje looks i go kupcie:) filozofia.

Animacje:



Są nawet spoko, mało co jest do wyboru. Nie zbyt bardzo mi się podobają ;c
W tamtym roku byli lepsze, ale w sumie ja nie pamiętam nawet jakie byli *śmiech* 6/10

Animacja tygodnia:





















Jest nawet ok. Mimo że jest vip ;/
Dynia zamiast mózgu haha :D
Nie no fajna ;)

Rzeczy:




Szału nie ma :v
Ale szczerze mówiąc są fajne.
Moim zdaniem rzeczy są O WIELE ładniejsze niż animacje. Tu moderatorom mogę dać + za pracę. 10/10

Tła:




Ładne, nie no to niesprawiedliwe! 
Wszystko tu takie ładne, a animacje idą w dół. Tak, ładne są tła :p 10/10

Całość: 36/40
Eh gdyby te animki byli o 1 % lepsze dałabym chociaż 9 punktów.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jak wiecie na msp doszły zadania, aby zgarnąć boonie. Jest to co roku w każde święto (o ile się nie mylę). Jak nikt jeszcze nie był to zapraszam, zadania są ok. Nie rozwiązałam za dużo, ponieważ mi się nie chce xd



Okładka naszej misji na ratunek booniego.
Środek:



A i dziękuję za tyle fame'u z gazetki fame :33
Niektórzy z was nie są wcale tacy którzy mają ciebie w zadzie ; )
Myślę, że pomożecie mi nabić trochę fame'a :)?
Chciałabym wbić ten 21 lvl ale no potrzebuję pomocy. Ktoś może właśnie taki JAK TY się przyda!



Do następnego levela jeszcze tak niewiele (strasznie dużo)



Eh... :(
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Na koniec zdjęcie mojej moviestar c:
Chcecie zobaczyć jak wyglądam? :)
Proszę:






















========================================================================
Właściwie to nie mogę się doczekać na 30 październik!
Wychodzi Focus On Me  od Ariany Grande. ;)
Jak na razie znalazłam urywek piosenki (który nie wiadomo czy jest prawdziwy) Jeśli to będzie to to będę pod szokiem!

Okey ja się z wami żegnam pa :*
Wiem że post późno no ale ten nie miałam czasu XD
Dobranoc ;)
Ja też już idę spać. :*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz