Menu

Get your dropdown menu: profilki

sobota, 31 października 2015

HALLOWEEN + KONKURS!



Cześć tu Maja :)
Wiem, że nie ma postów ale to dlatego że mam mało czasu wolnego :///
Z okazji halloweenu obiecałam wam konkurs :)
Przemyślałam sprawę i pomyślałam że to dobry pomysł XD
A więc przechodząc do zasad co będzie obowiązywało:

1. Pod tym postem napisz " Biorę udział " + nazwa użytkownika, abym wiedziała kto bierze udział.
2. Stwórz mi najstraszniejszy look (jaki potrafisz ciuchy tylko z mojej szafy).
3. Na kartce zapiszę użytkowników oraz później wylosuję zwycięzcę. :) Myślę że opłaca się brać udział! :D
Jak nikt nie będzie chętny to nie zrobię konkursu ://

UWAGA!
1 miejsce: 2 rzeczy z l.ż + występ w seku czy filmie.
2 miejsce 1 rzecz z l.ż + występ w seku czy filmie.
3 miejsce coś z mojej szafy (jedna rzecz)
4 miejsce występ w seku czy filmie.

Zapraszam wszystkich was do wzięcia udziału ponieważ OPŁACA SIĘ!
Oczywiście bez oszustw napiszę wam zwycięzców którzy otrzymali te miejsca + dodam look który stworzyliście dla mnie.
To na tyle c:
Pa kochani! Życzę wesołego halloweenu :D


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz