Menu

Get your dropdown menu: profilki

niedziela, 4 października 2015

Koniec VIP'a + Co tam u mnie słychać.



Hey!
Tu Maja :)
Przychodzę dzisiaj z postem z mojego "troszku" prywatnego życia.
Ogółem dowiecie się co dzisiaj robiłam ;) zaczynajmy nie przeciągająć.

Byłam dzisiaj w Zoo ^^
Może od początku?


Wstałam o godzinie 11:20 po przebudzeniu weszłam na snapchata :))
Później zjadłam śniadanie i wziełam się za zadanie. Później wszedłam na komputer by popisać z Izą oraz wejść na msp. Nastąpiła godzina któraś tam chyba 13:00 wyruszyłam z moją rodziną do zoo c:

Po przyjeździe mój brat znalazł wlepki "Mrrr Grrr" Nie wiem jak mu dziękować ♥
Również podzieliłyśmy się wlepkami ja znalazłam z dziewięć a mój brat osiem.
Nie mam bladego pojęcia gdzie je nakleję ale pff ważne że mam :)
Tak poszłam do tego zoo zwiedzałam zwierzęta byłam padnięta. Po zoo również szukałam wlepki, tak znalazłam. Aż sześć! Na początku miałam tylko trzy.

A więc to raczej na tyle c;
Nie chce się rozpisywać ważne że post jest.
A i minuta ciszy, że nie mam vipa!
[*]

Ok, vip skończył mi się niestety w piątek. Mogłam napisać go w pt ale nie miałam czasu, ponieważ oglądałam Scream Queens, a później z moją bff uczyliśmy się Japońskiego. ♥
W sobotę też nie miałam czasu, ponieważ byli urodziny mojego brata (urodziny dla znajomych).
A więc już wiecie, że teraz to piszę ;))
A więc ja się już z wami... CZEKAJ CZEKAJ!
JEDNO, DWA PYTANIA!

Mam nadzieję, że podoba wam się nowy wygląd bloga. Oczywiście zajął się tym Daniel.
Jestem bardzo z niego dumna, że włożył w to tyle pracy i się postarał!
I drugie.
Nakupiliście dużo unikatów? Ja tak XD
Jak wiecie pod koniec wszedł jeszcze wąż. Dobrze, że weszłam na tablet bo tak to bym nie miała węża! 
Natalia nie potrafi sobie wybaczyć, że nie kupiła węża!
Dobra to na tyle, myślę, że post wam się podobał.
Do następnego cześć! :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz