Menu

Get your dropdown menu: profilki

środa, 9 września 2015

Żenada w grze #1 - Nowa seria?



Cześć tu Daniel wiem że postów nie było dawno. Dzisiaj przychodzę do was z praktycznie nową serią ,, Żenada w grze'' o co w tym będzie chodziło? Będę szukać w nowościach jakieś arty które w ogóle nie mają sensu oraz będę je oceniał (10 największa żenada, 1 nie ma takiej wielkiej). Dzisiaj przygotowałem dla was 4 artbooki. Wiem, że artbooki są do wyrażenia swojej osobowości, kreatywności, ale są też arty które nie mają najmniejszego sensu. Ta seria nie ma urazić nikogo ;// to po prostu moje zdanie na temat artów. 
Zacznijmy :p

Artbook #1








Pewnie zapytacie? Co oni/one robią? A tańczą. Tak, tańczą!
Widzicie tekst?
- Co ty robisz?
- Tańczę!
Tak ludzie tańczą znaczy jedna osoba tu tańczy. Teraz mi się przypomniało:
I baw się baw niech wszyscy się patrzą.
Artbook nie jest aż tak żenujący, wiem że wyraziłaś/wyraziłeś tutaj swoją kreatywność
Ehm oceniam 4//10 nie ma tak źle :)

Artbook #2









No więc jeden ziomek sobie biegnie do wyspy która jest na dachu ;_; czaicie? NA DACHU.
Jak wyspa może być na dachu, a ten Zac Sky? Nie mam bladego pojęcia... A więc jakiś chłopczyk biegnie na wyspę która jest na dachu a Zac go goni. Tak, gra w kotka i myszkę. 8/10
Artbook #3









Ci ludzie... STOJĄ? Stoją w parach tak jak kurde w szkole "USTAWIAMY SIĘ DWÓJKAMI W PARY" XDDD A ortografia jeszcze zacna "Muj artek" jak można napisać MUJ przez u otwarte? Ktoś mi to wytłumaczy? Ale ok ok skoro ta gra jest dla dzieci nie dziwie się ortografią. Do arta nic nie mam, mocne 2/10

Artbook #4










Ten artbook... Nie wiem co mam powiedzieć? Ślub? XD
Zacytuję wam co napisał ten chłopak:
- Kiedyś koledzy puźniej para i na końcu ślubna para.
* TEKST NA CZERWONO*
- Jedno słowo jest najważniejsze ja hce!

Cały tekst. A co do ortografii tak są błędy jak " hce, puźniej, koham" Jak można napisać kocham przez samo h co? XD Może jeszcze ja z Natalią tak napiszemy w arcie co? Że najpierw koledzy, para a później para ślubna? Nie sorry ja z Natalią nie chodzę a w sumie nie wiem xd
Do artbooka również nic nie mam. 9/10 

A więc tak to już koniec artbooka posta. Myślę, że wam post się spodobał, a co do memów memy będą. Będę nadal kontynuować memy, ponieważ od tego zacząłem. 
Do zobaczenia :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz