Menu

Get your dropdown menu: profilki

piątek, 25 września 2015

DZIEŃ DOBRY JESTEM Z KOBRY - VIP




Hejka!
Tu Maja, dzisiaj jak po nagłówku kupiłam vipa c:
Inaczej:
DZIEŃ DOBRY JESTEM Z KOBRY.
Nie no żart. Tak jestem vipem, czuje znów swój zarąbisty fejm
Rozumiecie, FAME.
Sława, pieniądze i wielka kariera top model <--- ostatnio to oglądałam, kocham nowy sezon ♥
Oglądałam również dzisiaj Scream Queens, które też jest niesamowite, Zakochałam się.
Macie screeny vipa. :')




Tumturtum :))
WI AJ PI Z GAZETKI, SZPAN NA WIOCHĘ.
Macie pełny obrazek tegoż to cudownego vipa:


Love it c:
Możecie mnie zapraszać do znajomych!
Przyjmę.
UWAGA:
Jeśli chociaż RAZ zapytasz o pozdro czy coś z listy, automatycznie BLOKUJE!
Nie będę wydawać hajsu na nieznane osoby, mogę tylko wydać dla mnie bliskich osób czy naj.
Amen.

I macie mój profil, gdzie nie miałam jeszcze vipa XDDD znaczy był tylko się nie załadował:













Okay, a więc do zobaczenia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz