Menu

Get your dropdown menu: profilki

środa, 2 września 2015

Back To School #1



Hej tu Maja, dzisiaj przychodzę dla was z postem Back to School.
Miałam ten post pisać wczoraj no ale jestem leniem i mi się nic nie chciało, pff nie dziwię się
A jak jesteśmy przy serii BTS <--- tak to będę pisać. Aktualnie chodzę do 1 klasy gimnazjum. Mam super klasę ogółem. Dobra przechodząc do tematu:

Back to School, O to jest?
Po prostu to jest seria powrót do szkoły, ona nie będzie raczej kontynuowana. Zazwyczaj serię tą będę pisać co rok, co powrót do szkoły. Nie chcę mieć na głowie dużo postów, więc ta seria będzie co rok. :)

Back to School, O czym to będzie?
Seria ta (która będzie co rok) będzie o ubiorze do szkoły, No ale zaraz...
O ubiorze do szkoły na msp :) (wiem może to się wydawać bezsensu) Przecież nie będę wam trawiła jak macie się ubierać do realnej szkoły.

Look 1:
















Ten komplet jak najlepiej kojarzy mi się ze szkołą. Jest luźny a zarazem elegancki... Po prostu mój ideał. Jak widać na zdjęciu w komplecie dominują barwy zimne. Elegancki szary sweterek, ciemne dżinsy i wysokie buty. Również do kompletu idealnie pasują te włosy.

Kolorystyka:












Jak widać barwy użyte w komplecie to szary i czarny.
Włosy są idealnego koloru brązowego.

Look 2:
















Tutaj tak samo. Look wydaję się bardzo ładny, ale jest dość elegancki.
Bardzo bardzo mi się podoba i look również jest moim faworytem.
Kolory są czarno-białe, dominują tutaj blond włosy spięte w koka :)

Kolorystyka:












Jak widać kolory są biało czarne
z domieszką włosów o kolorze blond.

Look 3:
















Ten look podbił moje serce ♥
Jest przecudowny, bardzo mi się podoba look :*
Jest on taki słodki i dziewczęcy. Użyłam koloru pudrowego i brudnej zieleni (?)
do tego są również śliczne ciemne włosy blond.

Kolorystyka:












Jak widzicie w komplecie użyłam kolorów jak na zdjęciu u góry.
Czyli jeśli chciałabyś taki look to oczywiście zapraszam do kupienia.
Idealnie skomponował kolor pudrowy i ta zieleń z ciemnym blondem.


Okay to by było na tyle, myślę że post wam się spodobał :)
Długo go pisałam ale no macie XD
Ja idę teraz pograć w simsy.
Bay :**
* Ps jeśli namówię mamę na vipa to wierzcie że was pozapraszam ^^*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz