Menu

Get your dropdown menu: profilki

środa, 24 czerwca 2015

Zostałam z'hackowana! :(



Cześć tutaj Natalia...
Nie mam po co już tu pisać chyba odejdę z bloga...
A więc tak zostałam z'hackowana przez Kocham Konczite Wuszt.
Eh dzisiaj po szkole zobaczyłam kto do mnie napisał weszłam w wiadomość o tej dziewczyny chciałam jej odpisać ale automatycznie mnie wylogowało... I nie umiem się zalogować...
Maja jak to czytasz to wiec wywal mnie z tego bloga nie mam o niczym pisać zostałam z'hackowana sama sie usunę...
Patrzcie:












Hejty na mnie jak się tu pojawiłam, ban, ukradzione konto... CO JESZCZE?
Tak wyglądam ja po tym całym z'hackowaniu... Może i uratuje to konto
Ta świnia zrobiła nawet artbook'a:











Klikłam na jej profil i... Usuneła się!
Niewiarygodne hahah xd












+ Maja bardzo Ci dziękuję że napisałaś pod tym artem komentarz <3




















A i tak życze Wam miłej gry... Teraz się idę usunąć z bloga jak odzyskam konto poproszę Maję aby mnie ponownie dodała... Żegnam Was było miło mi pisać blog ale jak na razie to koniec...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz