Menu

Get your dropdown menu: profilki

środa, 17 czerwca 2015

Niedługo wakacje! + mój brak na msp.




Cześć! :) tu Maja.
Post jest nietypowy i ogółem nie powinien się dzisiaj pojawić ale cóż jakoś znalazłam czas. ;)
Pierwsza rzecz to niedługo wakacje! :3 Posty będą się pojawiać często ale nie wiem... Mam też w planach, że chcę zaczynać vloggować D;
Druga rzecz to nie wchodzę na msp sorry ;_;
Nie mam czasu ale już od czwartku lub piątku powinnam się poprawić i wejść na tą grę. Nie wchodzę bo są okropne lagi :c Ale postaram się wejść jutro lub w piątek. ;)

Pewnie się też zastanawiacie co z tym teledyskiem? Eh został usunięty przez coś tam XD
Mam gotowy poczekam kilka dni może i będzie napisze o tym posta jak będzie. :)

Dobra to na tyle, spadam chciałabym w simsy pograć ale nie mam jak bo się samo usuneło :c
Ok, Pa :*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz