Menu

Get your dropdown menu: profilki

poniedziałek, 22 czerwca 2015

Summer Bucket List - WAKACJE



Hej tu Maja ;d
Jak wam obiecałam (chyba) napiszę posta o nowym konkursie msp.
Konkurs jest wakacyjny bo summer nie xd
Ok okładka:



Jak widać po okładce konkurs zapowiada się bardzo ekscytujący ;d

Ciuchy:



Ciuchy strasznie mi się podobają! c:
Bardzo ładnie modzi tylko za drogo :/ 9/10 bo za drogo xD

Jeszcze look'i:

Look mi się bardzo bardzo podoba ^^
Nie jest dla vip :3 Tutaj zainspirował mnie kolor jasny róż oraz fiolet
Look 2

W tym looku zainspirował mnie kolor miętowy. :)
Bardzo bardzo mi się podoba ten komplet, lecz jest dla vip :c
Look 3.

Tutaj zainspirował mnie kolor biały oraz jeans c:
Look jest za diamenty buty za sc. :)


Są tylko dwie stronki eh... Ciuchy są w sumie ok ;d
8/10


Ten look zainspirował mnie Ashtonem Irwinem z zespołu 5SOS.
Komplet jest bardzo ładny nie jest drogi. :)

Ten look jest dla vip. Owszem jest też bardzo ładny.
Także nie jest drogi ;)

Animacje:


Ładnie ładnie :D Animki są supi ^o^
10/10

Animacja tygodnia:

Nazwa: Bungee Jump!
VIP: nie.
Sc: 1100.
Diamenty: nie
Kategoria: Zabawa i Czad.
Opis: Movie Star cyka się skoczyć z bungee. xD

Rzeczy:

Jest ok :) 7/10

Tła:


Tła są strasznie ładne <3333333333333
Baardzo mi sie podobają ^^ 9/10
Całość konkursu: 43/50 bardzo ładny wynik ;p

Okey to by było na tyle. Misie jak coś chcecie żebyśmy napisali w menu rozwijanym jest link do naszego aska! :) również znajdziesz go > TUTAJ <
Pa :*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz