Menu

Get your dropdown menu: profilki

niedziela, 1 stycznia 2017

Szczęśliwego nowego roku :)



Hejka tu Maja i przychodzę do was z takim zwyczajnym postem. Pisze znowu z telefonu i przepraszam za jakiekolwiek błędy. A więc pytanie:
Czy będą posty W 2017?
No więc szczerze to sama nie wiem, na pewno będą się pojawiać co jakiś czas (nie cocodziennie lub parę dni tak jak to robiłam tylko co jakiś czas - miesiąc) szczerze? Wszystkie pomysły na posty mi się wyczerpały, i niezbyt mam już co tu pisać. Nie chciałabym dodawać już takich bezsensownych tak jak pisałam przez 2 lata(?) Po prostu będę dodawala co jakiś czas, więc no. Szczerze również powoli nudzi mi się msp i nie mam co tam robić. Na yt teledyski będą się pojawiać, ale będę na msp już tylko wchodzić po jakieś screeny - nie wiem jak to będzie wyglądać później jak to się potoczy czy później wrócę NIE WIEM wszystko się okaże w najbliższym czasie :) Jedynie moje zajęcie to seriale i nic innego nie robię tylko napierdalam tyle odcinków ile wlezie (to taka zajebista gra XD)  Ogladam np teraz SKAM i obejrzałam 1 i 3 sezon na 2 czekam na napisy, ale dobrze że są chociaż 5 odcinków z napisami XD 
No i teraz gram już w simsy i lol i idk XDD 
Więc jak już wspomniałam nie mam pojęcia jak to wszystko się potoczy - może znowu mi się zachce pisać na blogu i będzie więcej postów, narazie nie mam tego W planach, wszystko okaże się w praniu.

A więc jeśli dotarłeś do końca tego posta to omg wielkie dzięki że to przeczytałeś i no szczęśliwego nowego roku misie ;* <33

Pa x

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz