Menu

Get your dropdown menu: profilki

niedziela, 25 grudnia 2016

Wesołych Świąt

Hejka z tej strony Maja. Na wstępie chce powiedzieć iż pisze z telefonu i przepraszam Was za wszystkie błędy.

Pewnie się zastanawiacie dlaczego nikt tutaj nie pisze, a więc ja sama się zastanawiam...

Ja nie pisze, ponieważ nie mam sil żeby zrobić wam posta o konkursie msp lub jakimkolwiek innym poście, a to dlatego że na święta zachorowalam :") przez mojego brata się zarazilam, no więc ten no. Może jak jutro będzie lepiej to coś wam napiszę, ale wątpię 😔
Od całego rana dzisiejszego leżę ciągle W łóżku bo mam gorączkę, no teraz mi przeszło ale dalej nie czuje się fajnie 😢

Życzę wam wesołych świąt, abyście mieli bardzo fajne święta. xo

Więc to na tyle
Nie chce się rozpisywać 
Pa x

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz