Menu

Get your dropdown menu: profilki

czwartek, 12 maja 2016

STAGE STAR - EUROWIZJA!!



Hej ;)
Dzisiaj po długiej przerwie  postanowiłam napisać posta. ( przerwa dlatego, że miałam pełno klasówek kartkówek, takie życie gimbusa)
Konkurs związany jest z Eurowizją, rok temu też był (europop czy coś takiego)
Postanowiłam napisać wam posta o tym konkursie, bez przedłużania zapraszam was dalej! :3

Okładka:






















Ciuchy:


















Ubrania z konkursu są bardzo ładne ;)
strasznie mi się podobają 10/10

LOOK:

Look 1:
*VIP & DIAXY*






















Dominują barwy białe i srebrne. Nasza moviestar na górze ma crop top, krótkie spodenki oraz buty na obcasie koloru biało srebrnego. Włosy są również dobrane do koloru ubrań :)
Dla osób z vipem i diamentami zapraszam do kupowania bo look naprawdę cudowny :D


Look 2:
*DIAXY*






















Ten look podoba mi się i to bardzo <3 Dominują tu kolory fioletowe ciemne oraz jasne z drobinkami białego.
Sukienka jest połączona z fioletem jasnym i ciemnym, buty takie świecące które od pewnego czasu uwielbiam, i włosy koloru co sukienka końcówki są białe jak również sznurówki butów.


Look 3:
*VIP*
 




















Moim zdaniem look jest cudowny *.*
Czarno fioletowy look jest cudowny
Długa czarno fioletowa suknia z akcentami białego do tego czarne sandały białe takie cosie na ramionach XD i czarno fioletowe włosy omg

Look 4:
* BEZ VIP*




















Look jest czarno biały, który moim zdaniem jest przepiękny :)
Czarna koszulka z napisem "Prince" (dla upamiętnienia, że zmarł Prince) spódniczka z białymi gwiazdkami buty które uwielbiam i czarne afro na głowie ^^

Look 5:
*Diaxy*




















I znów biało srebrny look ^^
Biała sukienka z drobinkami szarości i buty biało srebrne, oraz włosy ciemny blond a końcówki są srebrne. Chciałabym ten look ale niestety drogi :c

Animacje:














Szkoda, że tylko 3 animacje ;-;
2/10 (sry xd)

Animacja tygodnia:





















Sama ją również zakupiłam i bardzo mi się podoba, tylko te usta dziwne jakieś ale oki

Rzeczy:














Są nawet spoko ;) 10/10

Tła:













KOCHAM TO TŁO NFIRHNG 10/10


Okej to już na tyle :3
Możliwe że napiszę jeszcze jakiś post, ale zaniedługo lecę obejrzeć eurowizję ;)
Pa x

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz