Menu

Get your dropdown menu: profilki

niedziela, 22 maja 2016

Edgy Pastels!



Hej tu Maja ^^
Z góry przepraszam, że nie było postów, ale zbliża się koniec roku szkolnego a są jeszcze różne sprawdziany i kartkówki a chciałabym napisać je jak najlepiej ale nigdy mi to nie wychodzi :c
Okej przejdźmy już do nowego konkursu! :D

Okładka:



















Ubrania:


















Konkurs jest naprawdę bardzo fajny, bardzo mi się podoba.
Są kolory pastelowe *.* a najbardziej jestem zakochana w tych butach na platformie i te włosy za 6 diamentów. CUDO *.* 10/10

Look #1
*BEZ VIP & DIAXY*





















Ten look aktualnie posiadam :) bardzo mi się podoba ^^
Z włosami inspirowałam się Joshem z pilotów :)
Kolory tutaj dominują ciemny czerwony oraz czarny. Myślę, że wam się spodobają. :)





















Look #2
*VIP*





















Tutaj kolory dominują fioletu oraz bieli, które też mi się bardzo podobają ^^
Te krótkie włosy nie bardzo mi się podobają ale do tego looku są okej, białe buty z fioletowymi sznurówkami i sukienka w białe gwiazdki ^.^



















Look #3
*NIE VIP & DIAXY*





















Moim zdaniem jest MEGA MEGA I JESZCZE RAZ MEGA!
Czarno zielone włosy które są bardzo śliczne zielona kurtka z czarną bluzką i nadrukiem z lodem, czarno zielone spodenki i czarne buty oraz zielone sznurówki :) Gdy będzie mnie stać na ten look to oczywiście, że go kupie ^^





















Look #4





















Ten look to też życie omg mriognt
Czarno niebieskie włosy które są lekko inspirowane na Josha xd
Ten strój co kiedyś już był w jakimś konkursie chyba z 2014 ale nie mam pojęcia... I oczywiście moje ukochane buty w tej grze. (Zauważyliście, że przez całe looki je dodawałam haha)



















Animacje:














Są w porządku, ale ta 1 mało co mi się podoba :c
7/10

Animacja tygodnia:





















Moim fav jest zdecydowanie ta animacja ze rzyganiem tęczą XD
Wydaje mi się, że jest inspirowana snapchatem ^^ Ale propsik msp za tą animkę :D

Rzeczy:















Rzeczy są ślicznie *.* z animacji na rzeczy przeszło hahah
10/10


Tła:













Tła też mi się bardzo podobają i mam zamiar kiedyś kupić ^^



Okej to już na tyle, myślę, że post się podobał.
Teraz lecę prostować włosy bo za 1h idę na festyn ;d Do następnego, pa x

1 komentarz: