Menu

Get your dropdown menu: profilki

piątek, 29 kwietnia 2016

SCARY SCHOOL! - MONSTER HIGH? O.O




Hej tu Maja,
na wstępie chciałam wam powiedzieć iż pojawi się gdzieś wieczorem drugi post (o ile oczywiście nie zapomnę) o nowej serii. Seria będzie podobna do bądź jak gwiazda, ale tylko że to będzie stylizowane na postaciach z bajek. A co do bądź jak gwiazda, posty będą tylko jeszcze nie wiem kiedy go napiszę, mimo, że mam wszystko przygotowane.
Okey to zaczynajmy!

Okładka:




















Konkurs mi się mega kojarzy z Monster High (mam nadzieje, że wiecie co to xd)
kiedyś był podobny konkurs, tylko że nie pamiętam nazwy ale był z 2013-12 :))
Może by tak przejść już do ciuchów?

Ciuchy:

















Moim zdaniem konkurs jest świetny, upiorne rzeczy są super!
Mam parę looków, które na pewno wam przypadną do gustu! 10/10

Look:

Look 1:
*SC & DIAXY*





















Chciałam się tutaj m.in wzorować na Frankie z MH, ponieważ ma identyczne włosy.
Look jest w kolorze szaro fioletowym, który mi się bardzo podoba. (sama mam go zakupiony tylko jeszcze włosy brakują). Buty też, dla mnie po prostu świetny look.




















Look 2:
* VIP & DIAXY*





















Ten look skradł moje serce, dosłownie!
Nie myślałam w jakim kolorze go zrobię, po prostu ta ciemna czerwień oraz czerń z dodatkami białego idealnie ze sobą grają. Dla mnie to szczał w dychę! Włosy jak widać są w kolorze ciemnej czerwieni, górę sukienki pokrywa czerń a falbankę (w sensie to takie coś wiszące) jest w czerwieni i oczywiście dodatki białego.




















Look 3:





















Takie jakieś średnie, mimo, że podoba mi się czarna koszulka z żebrami naszej skóry, które bardzo mi się podoba. Do tego czarna spódnica i wysokie czarno białe buty, do tego są szwy na nogach i bodajże na rękach. 





































Animacje:















Animki takie średnie.
Tak trochę nie podobają mi się, ale są w miarę ok. 8/10

Animacja tygodnia:





















Rzeczy:














Rzeczy są mega ładne!
Planuje coś kupić, ale jeszcze nie wiem. 10/10


Tła:













Z tłem u mnie to nie wiem czy będę zamiar kupować.
Podoba mi się bardzo taki mroczny korytarz coś w moim stylu. 10/10

Całość: 38/40 coraz lepiej! :)

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Kolejną rzeczą jaką chce wam powiedzieć to został dodany nowy star vip!












Wygląda ładnie.

I jakaś aktualizacja, której nazwy nie rozumiem i nie rozumiem o co chodzi modom  XD



















STAR NEWS NAZYWAJĄ SIĘ TERAZ STAR NEWS
da faq?
nie czaję o co chodzi XDDD


A więc to już na tyle c:
Jak nie zapomnę to wieczorem pojawi się post z nową serią.
Cześć x

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz