Menu

Get your dropdown menu: profilki

niedziela, 3 kwietnia 2016

FAME FAMILY




Hej tu Maja,
Postanowiłam, że napiszę wam posta o konkursie msp.
Ok zaczynamy.

Okładka:



Taka. Fajna. Okładka.

Ciuchy:

















Moim zdaniem ciuchy są spoczi.
Porobiłam z niektórych świetne looki, które na pewno wam przypadną do gustu :) 10/10

Look 1:
* SC & DIAXY*






















Moim zdaniem look jest śliczny. Ta przecudowna niebiesko biała suknia strasznie mi się spodobała plus ten koczek z pudrowymi włosami. IDEALNE.




















Look 2:
* VIP*






















Jeżeli już posiadasz tego vipa, i nie wiesz jaki kupić look? Zapraszam cię do zakupu tego otóż wspaniałego outfitu. Look posiada czarną z białymi cekinami suknię i czarno różowe (ciemne) włosy, buty są o takim samym kolorze jak włosy :)




















Look 3:
* BEZ VIP*






















Tutaj się bardziej inspirowałam na Kylie Jenner, ponieważ ona sama ma (podobne) rzeczy jak właśnie ten look! Niebieskie spodnie biała bluzka przecudnie się razem kombinują plus niebiesko białe buty które uwielbiam. Czarne włosy ułożone w kok idealnie podkreśla ubiór. Sama bym chciała go zakupić :))




















Look 4:
* VIP*





















Nie wiem, dlaczego ten look skojarzył mi się z Kim Kardashian albo Nicki Minaj XD
Ale do rzeczy taki "plastikowy" look, który wygląda jak barbie też wam może się spodobać :D
Różowa pudrowa spódnica i pudrowe buty są nieziemskie *-* blond włosy z pudrowymi włosami moim zdaniem są cudne i nadają looku uroku.




















Animacje:















Są w miarę okej. Jak na jakieś fejmusy itp, tylko nie podoba mi się ta pierwsza animacja za 6 diaxów ;_; lepiej mógł być tu Justin i Selena haha :D 9/10

Animacja tygodnia:





















Mam zamiar kupować tą animkę sooł.
Moim zdaniem jest supi ^^ tak to ja nawet w realnym życiu XD

Rzeczy:















Rzeczy są w porzo :3 nie wiem co mam napisać po prostu są w porzo. 10/10

Tła:













Tło mi się również podoba, kojarzy mi się z domem Jennerów XD
(tak mam Kylie na snapie więc w sumie oglądam co tam ciekawego dodaje).
Ale i tak mi się tło podoba :D 10/10

Całość: 39/40 Tak jak ostatnio! (bodajże xd)

A więc to na tyle :d
Jeżeli dotarłeś/ dotarłaś do końca to jesteś mistrzem :D
a jak nie to cwelem hehe
A więc cześć.

2 komentarze: