Menu

Get your dropdown menu: profilki

czwartek, 25 lutego 2016

BRAK VIPA + DLACZEGO NIE MA POSTACI PASUJĄCYCH DO MS NA YOUTUBE? WYJAŚNIENIA.




Hei w poprzednim poście powiedziałam wam że napiszę wam drugi post.
A i jeszcze jedno: Napiszę wam niedługo kolejny part z Daily blog :) bardzo lubię to pisać a jest dużo co do opowiedzenia c: Jeżeli jesteście zainteresowani wyczekujcie na posta :D
Oki do rzeczy

Obiecałam wam że dzisiaj będzie (w sumie wczoraj bo mamy po pierwszej) teledysk do postaci msp cz. 3 tak wiem, chciałam sobie też wtedy kupić vipa i pozapraszać te osoby, które pod komentarzami chcieli być, ale niestety... moja zajebisto-wkurwiająca karta sim zablokowała mi wysyłanie SMS'ów ;-; (wiem zjebana taryfa no ale cóż taki jest orange).
Szłam wczoraj z tatą do orange'a aby mi to naprawili, jak wróciłam weszłam na msp okazało się że nie działa :< no i mój tata znów musiał tam pojechać xd (więcej będzie w daily blog (chyba xd) ). Nie mam bladego pojęcia czy usunięto mi tą blokadę to się okaże jutro kiedy mam zamiar kupić. A i jutro tak gdzieś w nocy (tak wiem xd) porobię screeny do tego teledysku.
W piątek to zmontuje obiecuję wam <3 i postaram się aby było na kanale. Wiem, że wyczekujecie ale no przepraszam :( to przez tą gównianą blokadę :c ale jeżeli to nie zniknie to pierdziele to i zrobię wam to :cc
Błagam obym kupiła tego vipa, dzieci módlmy się!!!!!1111!!!
Dobra to na tyle, postaram się napisać wam jakiś post jutro :)
A i jakbyście się pytali czy chcielibyście być w 3 części to sori ale nie mam już miejsc możecie być w 4 o ile wyjdzie XD
Jeszcze jedno w tym daily blogu będzie więcej dni c:
Raczej więcej XD
Pa XD


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz