Menu

Get your dropdown menu: profilki

czwartek, 25 lutego 2016

BRITSSSS 8)



Heeeej
wiem, że przez 6 dni aż 6 DNI nie było postów.
Dlaczego?
Sama nie wiem XDDDD
Ale oki ^^
dzisiaj oglądałam BRITS :'))) i było mega <3 trochę żałuję że mnie nie było :c
Ale możliwe że pojadę za rok ^^ * marzenia które i tak się nie spełnią :c *
A i ta gala była na youtubie, to był live :3 Ale Maja taka mondra włączyła przez telewizor 8))
Gala była enirgnhepwn iubro <3 nie do opisania tyle się działo, mimo że się spóźniłam, bo wcześniej oglądałam swój ulubiony serial (można tak powiedzieć) ale akurat zdążyłam na występ Justina <3 :)

 JARAM SIĘ MAX:

* JUSTIN PERF WYSTĘP 
* THE WEEKND SAME *.*
* ONE DIRECTION WYGRALI NAGRODĘ JEZU KOCHAM ICH
* ADELE (mimo że mnie wkurzała) CIESZĘ SIĘ ŻE ZDOBYŁA TYLE NAGRÓD :')
* WYSTĘP RIHANNY JEZU OMG OMG OMG
* WYSTĘP LITTLE MIX BURGBPEDNRFGBDFBGUIDBFO :'))))))))

Boże kocham tą galę max <3
jezu chciałabym się tam znaleźć za rok w Londynie * ten uczuć gdy chcesz spełnić swoje marzenie*
Szkoda tylko że Ari nic nie wygrała :(
Za chwilę wam napiszę posta odnośnie vipa na msp i teledysku.
Bajo.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz