Menu

Get your dropdown menu: profilki

sobota, 28 listopada 2015

Żenada w grze #2



Hejo :D
Tu Daniel, ostatni post dział się we wrześniu więc sporo czasu nie pisałem. Przepraszam wybaczcie mi XD
Dobra dzisiaj na szybko post o żenadzie w grze.

1.
New Balance




Yh nie wiem jak mam to skomentować po prostu to jest żenada! Powiększcie sobie obrazek (klik na niego) i poczytajcie co nasza kochana autorka NB napisała, będziecie mieć niezły ubaw XD
W komentarzach znajdziecie mój post. Ocena tego czegoś? 2/10

2.
Ktura najładniejsza



Nie nie pomyliłem się z słowem na górze
Do tego arta nic nie mam, dosłownie nic. Dlaczego to wziąłem? Dlatego gdyż rozbawiła mnie nazwa arta, tak. Nie ma tam mojego komentarza. 6/10


Pamiętacie jak w maju lub czerwcu pojawił się mój post o zboczeńcach z msp?
Znowu wróciło... A i nic nie jest zamazane nie chciało mi się po prostu XD

3. Oraj ziemnie ogurkiem




Kolejne dziecko niestety... widać że ma coś z narządami płciowymi eh. :((
Znajduje się tam również mój komentarz możecie go teraz przeczytać ponieważ tego arta zgłaszam. Nie chciałbym aby nasza gra była zanieczyszczona takimi otóż artami. Ocena? Nie skomentuje tego.

4.
Mrr. .





Wydaje mi się że ten artbook został usunięty. Nie ma tam mojego komentarza
Wydaje mi się że art został usunięty lub zgłoszony ale i tak CHWAŁA!
konto tej użytkowniczki również nie istnieje. Pytanie albo się usuneła, albo zablokowano jej konto + usunięcie użytkownika. Nie wnikam. Ocena? -0/10


Dobra to by było na tyle, myślę, że wam się podobało :)
Dawno nic nie było ale postaram się pisać częściej wam posty!
Stęskniliście się? Bo ja za wami tak! c: 
Cześć ^.^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz